اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای خراسان رضوی:

برای مبارزه با قاچاق کالا باید با رویکرد فرهنگی وارد شد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: برای مبارزه با قاچاق کالا باید با رویکرد فرهنگی وارد شد.

برای مبارزه با قاچاق کالا باید با رویکرد فرهنگی وارد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، پرویز فروزانفر در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران اظهار داشت: یکی از تهدیدهای جدی در حوزه جنگ نرم اقلام فرهنگی است که مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های همه جانبه با این امر مقابله کنند.
وی با بیان اینکه پدیده شوم قاچاق کالا از جمله استراتژی‌های استکبار برای بر هم زدن نظم اقتصادی کشورمان است، افزود: باید مردم نسبت به مضرات استفاده از کالای قاچاق آگاه و برای مصرف کالاهای تولید داخل ترغیب شوند.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی اظهار داشت: 80 درصد لوازم آرایشی و بهداشتی موجود در بازار قاچاق و 90 درصد آن تقلبی است که این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای آگاه‌سازی مردم در این زمینه است.
وی با بیان این مطلب که برای مبارزه با قاچاق کالا باید با رویکرد فرهنگی عمل نمود، تصریح کرد: کار فرهنگی موثرترین کار در حوزه اقدامات پیشگیرانه و آگاه‌سازی مردم است.
فروزانفر اظهار داشت: امسال برای نخستین بار کمیته فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با رویکرد فرهنگی در نمایشگاه کتاب حاضر شده و برای آگاه‌سازی مردم از مضرات استفاده از کالای قاچاق اقدام نموده است.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: نمایشگاه سیزدهم به لحاظ کمی و کیفی در مقایسه با سال‌های گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار است.
وی افزود: ارائه کتاب‌های پر‌محتوا، حضور ناشران ملی و بین‌المللی و پرداختن به موضوعات مختلف از جمله ویژگی های این نمایشگاه می‌باشد.
فروزانفر همچنین از آمادگی این دبیرخانه برای حضور دائمی در نمایشگاه‌های شهر مشهد که با موضوع مرتبط با مبارزه با قاچاق کالا برگزار می‌شود خبر داد.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی اظهار داشت: با هماهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرداری‌ها به منظور ارتباط بیشتر با مردم و آگاه‌سازی آنان، این کمیسیون در فضاهای عمومی و پارک‌ها نیز حضور دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول