اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری:

فضای فرهنگی برای کمک خیران مهیا شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری بر فراهم شدن فضای مناسب برای کمک خیران به مدارس تاکید کرد.

فضای فرهنگی برای کمک خیران مهیا شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری اردلان فریدونی ظهر امروز در همایش خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار آموزش و پرورش ناحیه یک ساری اظهار کرد: خیران نیکانی هستند که می‌توانند با ارائه ایده به سیستم تعلیم و تربیت کمک کنند.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان امروز کاملا با نسل گذشته متفاوت هستند و این افراد از اردوگاه آموزش و پرورش حاصل می‌شوند. 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری تصریح کرد: دانش‌آموزان با توجه به پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی باید از امکانات متنوع‌تری بهره‌مند شوند.
وی لازمه داشتن جامعه سالم را وجود انسان‌های عالم و آگاه عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش با کمک خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار می‌تواند زمینه ترقی و رشد جامعه را ایجاد کند.
فریدونی با بیان اینکه فضا باید برای کمک خیران مهیا و آماده شود، اظهار کرد: از خیرین خواهشمندم از حیث فکری، علمی و برنامه‌ای و در صورت امکان مادی در حوزه مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری آموزش و پرورش را یاری کنند. 
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم خاطرنشان کرد: دو گروه در راه خدا جهاد می‌کنند، یک گروه کسانی که جان خود را ایثار می‌کنند، همان شهدای گرانقدر هستند و گروه دیگر کسانی که مال خود را می‌بخشند و خیرین مدرسه‌ساز مصداق بارزی از این مسئله هستند.
وی خاطرنشان کرد: خیران با بخشش در راه علم و تعلیم کار بسیار بزرگ و خوشایندی را انجام می‌دهند و این کار بزرگ هیچگاه قابل توصیف نخواهد بود.
انتهای پیام/ج30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول