اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران:

کشور از مسائل فرهنگی جامعه ایثار‌گری غافل است

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران گفت: در حال حاضر کشور از مسائل فرهنگی جامعه ایثار‌گری غافل است و مسئولان باید تفکر بسیجی را درمیان دستگاه‌های اجرایی حاکم کنند.

کشور از مسائل فرهنگی جامعه ایثار‌گری غافل است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مصطفی دافعیان بعدازظهر امروز در همایش گردهمایی خادمان ایثار‌گران استان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به ایثار‌گران باید به صورت جدی دنبال شود و ساماندهی مشکلات موجود در میان این افراد به برنامه‌ریزی نیاز دارد.
وی به ضرورت حمایت از جامعه ایثار‌گران اشاره کرد و افزود: این قشر از جامعه با اخلاص کامل به منظور دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی جامعه ایران قدم برداشته‌اند و خدمت به ایثار‌گران باید در دستور کار تمام مسئولان قرار بگیرد.
مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران به بیانات امام خمینی (ره) در مورد جایگاه بنیاد شهید در سطح کشور تصریح کرد: با توجه به بیانات ایشان بنیاد شهید از برترین نهاد‌های اجرایی موجود در سطح کشور است و نیرو‌های این مجموعه از خدمت‌گزاران جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی به دلیل موفقیت‌های موجود در استان اشاره کرد و ادامه داد: وجود روحیه و تفکر بسیجی در میان مسئولان و مدیران اجرایی استان از مهم‌ترین دلایل این موضوع محسوب می‌شود و استانداری اصفهان همواره در راستای حمایت از این مجموعه و جامعه ایثار‌گری استان فعالیت می‌کند.
دافعیان تاکید کرد: در حال حاضر کشور از مسائل فرهنگی جامعه ایثار‌گری غافل است و مسئولان باید تفکر بسیجی را میان در دستگاه‌های اجرایی حاکم کنند.
وی به ضرورت توجه به این موضوع اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از انحرافات موجود در جامعه با توجه به مسائل فرهنگی و ارتقای این موضوعات در جامعه کاهش می‌یابد و کشور باید در در این حرکت کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول