اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان همواره به انقلاب بدهکارند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما مسئولان در همه حال به این انقلاب بدهکار هستیم، گفت: شبانه‌روز هم که بدویم باز این انقلاب بدهکار هستیم.

مسئولان همواره به انقلاب بدهکارند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و کنونی مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته بسیج به مردم این استان اظهار کرد: مسئولان خدمتگذاری بی‌منت و بی‌ریا را از بسیجیان یاد بگیرند.
مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تفکر بسیجی حلال بسیاری از مشکلات در کشور است و اگر ذره‌ای از این تفکر را در کارهای خود به کار گیریم در همه امور موفق خواهیم بود.
نیکزاد موفقیت‌های کشور را در زمینه‌های مختلف مدیون ایثارگری شهدا و جانبازان و ایثارگران دانست و گفت: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید تفکر ایثارگران را سرلوحه کارهای خود قرار داده و متوجه باشند که این مردان آسمانی از ما چه خواسته‌اند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در این کشور همه دست به دست هم داده، کارها را پیش ببریم و آنهایی را که درصدد ضربه زدن به انقلاب و کشور هستند سر جای خود بنشانیم.

شبانه‌روز هم که بدویم به انقلاب بدهکاریم
نیکزاد مسئولیت‌ها را امانتی الهی دانست و افزود: ما مدیران اگر شبانه‌روز بدویم و تلاش کنیم باز هم به این انقلاب و نظام بدهکار هستیم و حق نداریم منت‌گذاری کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از کارهای بزرگ در کشور همین مسکن‌مهر بود و امروز دولت عدالت‌محور با همه توان مشکل خانه‌دار شدن مردم به خصوص جوانان را برطرف کرده است.

خدمات مدیرکل سابق مسکن کهگیلویه و بویراحمد کم‌نظیر بود
وی با قدردانی از خدمات مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمتر مدیری همانند " احمد غلامی" در کشور وجود دارد که بتواند رتبه مسکن‌مهر این استان را از رده آخر به رتبه بی‌نظیر سومی در کشور برساند.
نیکزاد گفت: مدیریت با تعهد و بسیجی‌وار وی موجب شد که ما اکنون در مسکن‌مهر کشور سرآمد دیگر استان‌ها باشیم که خود خدمتی بزرگ به مردم این استان است.

کهگیلویه و بویراحمد از افق 1404 عقب نماند
نیکزاد با انتقاد از رویکرد شخص محوری در بسیاری از کارها تصریح کرد: دوره شخص محوری به سر آمده و امروزه مدیران برای موفقیت و خدمت به کشور باید برنامه‌محور باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با توصیه به مدیران این استان برای اندیشیدن به افق‌های بالا دستی خاطرنشان کرد: کهگیلویه و بویراحمد نباید با سهل‌انگاری از افق 1404 عقب بیفتد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول