اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلنگ پروژه‌ای که دو بار به زمین زده شد؛

استاندار اصفهان: مسئولان جزیره‌ای عمل نکنند؛ با ما هماهنگ باشید

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان با انتقاد شدید از کلنگ‌زنی یک پروژه برای دو مرتبه در اصفهان گفت: از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهم برای هر‌گونه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی در سطح استان با استانداری هماهنگ باشند.

استاندار اصفهان: مسئولان جزیره‌ای عمل نکنند؛ با ما هماهنگ باشید
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد‌رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در تاریخ 24 اردیبهشت ماه امسال در جریان سفر به استان اصفهان با حضور در نزدیکی شهر جدید بهارستان کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه عظیم متروی اصفهان - بهارستان را بر زمین زد.
این در حالی است که روز گذشته چهارم آذر ماه نیز برای بار دیگر  کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه با حضور جمشید نور صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی به زمین زده است و خبر آغاز عملیات اجرایی فاز نخست مترو بهارستان اصفهان دو بار از سوی دو مسئول دولت تیتر رسانه‌ها شد.
 
*مسئولان با اقدامات جزیره‌ای بهانه دست رسانه‌ها ندهند
به دنبال این اتفاق استاندار اصفهان  بعدازظهر امروز در جمع مدیران استانی با انتقاد شدید از این نوع عملکردها و ناهماهنگی بعضی از دستگاه‌های استان برای بهره‌برداری‌ها و کلنگ‌زنی‌ها گفت: از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهم برای هر‌گونه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی در سطح استان با استانداری هماهنگ باشند و اقدامات دولت را با این اقدامات جزیره‌ای زیر سئوال نبرند و بهانه دست رسانه‌ها ندهند.
وی افزود: در حال حاضر چندین پروژه در شهرستان‌های استان آماده بهره برداری و کلنگ زنی است، اما فرصت اجرای مراسم برای ما فراهم نشده و انجام این گونه اقدامات سایر تلاش‌ها و همکاری‌های دولت و مدیران دیگر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
به گزارش فارس، در این مراسم تنها تعدادی از اعضای شورای شهر بهارستان و سه نماینده مجلس معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند و مدیران دیگر از این کلنگ زنی استقبال نکردند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول