اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مهدیه مشهد؛

گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: گردهمایی بزرگ مسئولان هیئات مذهبی مشهد مقدس تحت عنوان عاشورایان رضوی امروز در مهدیه مشهد برگزار شد.

گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی مشهد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌‌الاسلام مهدی جودکی، معاون فرهنگی پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ظهر امروز ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج تجلی ایثارگری است و امیدوارم تمام بسیجیان با نام بسیجی با شهدا محشور شوند.
وی از نقش عزاداری در راستای زنده نگه داشتن تاریخ اسلام یاد کرد و افزود: هیئت‌ها یکی از بزرگترین شبکه‌های مردمی هستند و یکی از ارکان اصلی قدرت نرم در ارکان اسلامی به شمار می‌آیند و باید در نظر داشت که دشمن می‌خواهد از درون به داخل این هیئت‌ها ضربه بزند تا پایه‌های اصلی حکومت اسلامی فرو بریزد که به لطف وجود آقا امام زمان (ع) اینگونه نخواهد شد.
جودکی افزود: دشمن می‌خواهد بین قرآن و عترت فاضله بیندازد و هیئت‌های مذهبی یا مکتب تشیع را یک مکتب خشن معرفی کنند و رفتارهای غلط همانند قمه‌زنی را به عنوان نماد این مجموعه نشان دهند در صورتی که اسلام دین معرفت، مهربانی و رافت است.
وی اظهار داشت: اختلاط زن و مرد در مراسمات، برهنه شدن در انزار عمومی از جمله تهاجم‌های فرهنگی دشمن است که باید هوشیار عمل کرد تا اسیر حواشی نشویم.
بیانیه تهیه شده از سوی ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان خراسان رضوی شامل 12 بند به همراهی حضار قرائت شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول