اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر:

خدمت در مناطق محروم افتخاری برای مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار دیّر گفت: خدمات رسانی به مناطق محروم از وظایف خود می دانیم و به آن افتخار می کنیم.

خدمت در مناطق محروم افتخاری برای مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی بحرانی شنبه شب در بازدید از مرکز بهداشت بردخون اظهار داشت: کار خدمت رسانی به مردم هیچگاه تمام نمی‌شود بلکه در دولت دهم با قوت بیشتری ادامه دارد تا شاهد رشد و توسعه سلامت در همه نقاط محروم و دورافتاده باشیم.
وی افزود: افزایش خدمات پزشکی در بخش بردخون از خواسته‌های بحق مردم این بخش است که باید با جدیت برای حل مشکلات پزشکی آنها تلاش کرد.
فرماندار دیر با اعلام اینکه به صورت روزانه مردم روستاهای بخش بردخون توسط پزشک ویزیت می‌شوند، گفت: خدمات رسانی به مناطق محروم از وظایف خود می‌دانیم و به آن افتخار می‌کنیم.
بخشدار بردخون نیز در این بازدید خدمات انجام شده در دولت نهم و دهم در بخش بردخون را موجب شکوفایی این بخش دانست و گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور مسئولان و مدیران در میان مردم است و ما شاهد هستیم فرماندار پرتلاش شهرستان بارها از نزدیک با مردم دیدار کرده و دستور به حل مشکلات آنها می‌دهد و در زمینه اجرای طرح‌ها و پیگیری خواسته‌های مردمی بسیار فعالند.
مسعود محمدپور حل مشکل سوخت چاه‌های کشاورزی و تسریع در راه اندازی اسکه خورخان بردخون را از خواسته مردم این بخش دانست و خواستار رفع این مشکلات شد.
در این بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر و سرپرست مرکز بهداشتی درمانی بخش و کادر درمانی مرکز پیرامون فعالیت‌ها و کمبودهای خود مطالبی بیان کردند و خواستار توجه بیشتر به بخش بهداشت و درمان این منطقه شدند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول