اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش کیفیت و خدمات خراسان رضوی عنوان شد:

مدیریت یکپارچه در مشهد وجود ندارد ‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گردشگری میزبان زائر گفت: متاسفانه در زمینه کیفیت برای زائران در مشهد سیستم یکپارچه‌ای نداریم.

مدیریت یکپارچه در مشهد وجود ندارد ‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا زارعی ظهر امروز در نخستین همایش کیفیت و خدمات ماندگار ‌اظهار داشت: همانطور که در مشهد زندگی می‌کنیم و از نعمت همجواری با امام رضا(ع) برخوردار هستیم و به این واسطه به خود افتخار می‌کنیم باید نسبت به کیفیت خدماتی که به زائران نیز می‌دهیم مسئولیت داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه کیفیت باید در همه زمینه‌ها باشد، افزود: زائر بی‌بضاعتی که بخشی از درآمد خود را پس انداز می‌کند برای آمدن به مشهد باید رفتارها نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد و باید بدانیم که چه برخوردی با آنان داشته باشیم.
زارعی با بیان اینکه مشهد نیاز به کیفیت دارد اضافه کرد: شرکت گردشگری میزبان زائر در راستای بالا بردن کیفیت در همه سطوح برای زائران تشکیل شده است و در این راستا خدمات را از مبدا تا مقصد به زائران ارائه می‌دهد.
وی افزود: زائر وقتی از منزل خود برای زیارت امام رضا(ع) بیرون می‌آید با خدمات این شرکت می‌تواند روبه رو باشد و برای راحتی زائران در مشهد نیز تورهای گردشگری، زیارتی و خرید نیز از فروشگاه‌های با داشتن کالاهای با کیفیت برنامه‌ریزی شده است.
مدیر کلینیک دندانپزشکی صدف با اشاره به اینکه این کلینیک در راستای ارتقای کیفیت از بدو تاسیس این مرکز درمانی اقداماتی انجام داده است، اظهار داشت: یکی از مواردی که سبب دغدغه مردم و بیماران در دندانپزشکی‌ها می‌شود مسئله کنترل عفونت است که در این کلینیک اصلی‌ترین و مهم‌ترین مبحث کنترل عفونت است که بر‌اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی بخش جداگانه‌ای برای استرالازیون تجهیزات وجود دارد و همچنین در این زمینه توربین‌های یک بار مصرف نیز با قیمت بسیار مناسب در شرف استفاده است.
کریمیان با اشاره به اینکه در کلینیک صدف بحث تقدم کیفیت بر کمیت است، تصریح کرد: استفاده از کادر مجرب، استفاده از دستیاران مجرب، حضور پزشک و پرستار برای مواقع اورژانس، استفاده از تجهیزات به روز و مواد مصرفی مرغوب با برندهای معروف از جمله اقدامات کلینیک صدف در راستای ارتقای کیفی این مرکز است.
در این مراسم نیز از بخش‌های نمونه در عرصه کیفیت نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول