اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی بوکان:

قرآن مهم‌ترین سد معنوی مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی بوکان گفت: قرآن مهم‌ترین سد معنوی در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی است.

قرآن مهم‌ترین سد معنوی مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان حجت‌الاسلام محمد نجفیان شامگاه جمعه در جشنواره قرآنی نیروی انتظامی بوکان در جمع کارکنان نیروی انتظامی و خانواده‌های آنها، اظهار داشت: قرآن چشمه جوشانی است که در طول همه اعصار و برای همه نسل‌ها و مکان‌ها جاری است و همه جا را از نور خود روشن و همگان را سیراب می‌کند.
وی تصریح کرد: هر چند رواست قرآن را با الفاظ و کلمات و جملاتی وصف نمود اما سزاوار است از زبان خود قرآن و نازل کننده آن این معرفی صورت گیرد.
این مسئول قرآن را مهم‌ترین سد معنوی در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و افزود: خانواده‌ها باید با تلاوت قرآن فرزندان خود را به خواندن قرآن تشویق و زمینه رشد و ارتقای دستورات دینی در کانون گرم خانواده را فراهم کنند.
نجفیان کتاب قرآن را حجت خدا بر خلق دانست و خاطرنشان کرد: عمل به حجت خدا خیر دنیا و آخرت را برای ما انسان‌ها به دنبال دارد.
وی وظیفه خانواده‌ها و مسئولان را در قبال عمل به دستورات دینی مهم دانست و اظهار داشت: امروز نگاه جامعه به ما مسئولان و فرزندان ما است بنابراین باید با عمل به دستورات دینی یک الگوی خوبی برای جامعه باشیم.
این مسئول در ارتباط با اهمیت قرآن و ارتباط آن با زندگی اجتماعی و شخصی تصریح کرد: قرآن انسان را از گمراهی و لغزش‌ها نجات می‌دهد.
نجفیان با تاکید بر خارج کردن قرآن از مهجوریت، افزود: انس با قرآن، تغییر و انقلاب درونی مثبت و جلای دل را به دنبال دارد.
وی قرآن را معتبرترین و قوی‌ترین دفترچه راهنما برای سعادت بشر بیان و کرد و گفت: رعایت آداب تلاوت قرآن کریم از اصولی است که اسباب تاثیر قرآن را در انسان بیشتر فراهم می‌کند.
جشنواره قرآن نیروی انتظامی بوکان با هدف ارتقای بینش قرآنی و درک مفاهیم این کتاب آسمانی به همت کارکنان نیروی انتظامی در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و درک مفاهیم قرآنی برگزار و در پایان این جشنواره به 3 نفر از برترین‌ها در رشته‌های مختلف قرآنی به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول