اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی کردستان اعلام کرد:

پرداخت 570 میلیارد تومان به متقاضیان مسکن مهر کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی کردستان از پرداخت 570 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر در این استان خبر داد.

پرداخت 570 میلیارد تومان به متقاضیان مسکن مهر کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رسولی شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد مسکن مهر قروه اظهار داشت: در حال حاضر 40 هزار واحد مسکونی مهر در کردستان در دست ساخت است که 36 هزار و 300 واحد آن در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت و بقیه در شهرهای زیر 20 هزار نفر است.
وی با اشاره به آماده بودن 9 هزار و 761 واحد مسکونی مهر برای واگذاری به متقاضیان افزود: هم اکنون 2هزار واحد مسکونی مهر بدون متقاضی است که تعاونی‌های مسکن مهر می‌توانند از افراد واجد شرایط برای واگذاری این واحدها ثبت‌نام کنند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی کردستان با مطلوب ارزیابی کردن روند پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر در قروه، تصریح کرد: این شهرستان 10 درصد سهمیه مسکن مهر استان را در اختیار دارد که تاکنون بیشترین تعداد واحدهای به بهره‌برداری رسیده در استان، از آن قروه است.
فرماندار قروه نیز در این جلسه با بیان اینکه 3 هزار و 160 واحد مسکن مهر در این شهرستان در دست ساخت است، گفت: تاکنون 700 واحد از این تعداد به بهره‌برداری رسیده و مابقی طرح‌ها نیز با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.
نادر فخری با تاکید بر لزوم افزایش پیمانکاران این طرح به منظور تسریع در اجرای آن، افزود:یکی از مشکلات عمده این طرح در قروه تامین اعتبار لازم برای دستگاه‌های خدمات رسان به منظور ایجاد زیرساخت‌هاست که 22 میلیارد ریال برای ایجاد تاسیسات آب و فاضلاب و برق این واحدها نیاز است.
وی اجرای این طرح را از بزرگ‌ترین خدمات دولت در راستای تامین مسکن اقشار کم‌درآمد عنوان و از همکار دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای آن تقدیر کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول