اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسکن و شهرسازی کاشمر:

۴۳۶ واحد مسکن مهر کاشمر به زودی افتتاح می شود

خبرگزاری فارس: رئیس مسکن و شهرسازی شهرستان کاشمر از افتتاح ۴۳۶ واحد مسکن مهر کاشمر در آینده نزدیک خبر داد.

۴۳۶ واحد مسکن مهر کاشمر به زودی افتتاح می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی، مهدی زراعت‌گر با بیان این که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است حدود 13 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان افتتاح شود اظهار داشت: افتتاح ۴۳۶ واحد مسکن مهر فاز یک شرکت تعاونی کارمندان دولت کاشمر از جمله پروژه‌هایی است که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
وی با اشاره به این که تمام واحدهای قابل افتتاح در شهرستان‌های مختلف استان به تفکیک مشخص و کمبودها و کاستی‌های این واحدها برای رفع نواقص شناسایی شده است، اظهار داشت:عمده‌ترین مشکلات در پروژه‌ها بحث آسفالت آن بوده که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آسفالت پروژه ها تا زمان افتتاح تکمیل شود.
وی با بیان اینکه  در شهرستان کاشمر تعداد 1008واحد مسکن مهر در حال اجرا است افزود: مسکن مهر جزو اولویت‌ها و دغدغه اصلی دولت‌های نهم و دهم بوده و هم اکنون نیز از جایگاه و اهمیت ویژه ای در سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی برخوردار است
زراعت‌گر با اشاره به فعالیت ۴ شرکت انبوه ساز برای فاز ۵ مسکن مهر کارمندان دولت در شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: این ۴ شرکت انبوه‌ساز پس از گزینش­های لازم برای پروژه کاشمر واجد شرایط شناخته شده‌اند که بعد از گزینش، قراردادهای رسمی و قانونی با آنها منعقد و برای آغاز عملیات اجرایی زمین تحویل آنان شد.
رئیس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان کاشمر یادآور شد: با توجه به این که پروژه مسکن مهر از ابداعات دولت خدمت‌گزار نهم است و اجرای چنین پروژه‌ای با این گستردگی در دولت‌های گذشته سابقه نداشته، می‌طلبد که با رفع مشکلات فراروی مسکن مهر هرچه زودتر هدف دولت محقق شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول