اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی صنعت ساری:

فوتبالیست‌های صنعت رهسپار سمنان شدند/ مشکلات مالی همچنان گریبانگیر باشگاه

خبرگزاری فارس: سرمربی صنعت ساری گفت: پس از برد مقابل پارسه، بازیکنان با انگیزه بیشتری رهسپار سمنان شدند.

فوتبالیست‌های صنعت رهسپار سمنان شدند/ مشکلات مالی همچنان گریبانگیر باشگاه
رضا تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به درپیش داشتن بازی حساس در برابر استیل آذین سمنان بیان داشت: بازی سخت و دشواری را در مقابل یکی از تیم‌های خوب و با تجربه لیگ در سمنان خواهیم داشت.
وی درباره وضعیت تیمش گفت: در حال حاضر وضعیت بازیکنان و تیم پس از پیروزی شیرین و پرگل هفته گذشته در برابر پارسه در تهران خوب است و بازیکنان با انگیزه بهتری در سمنان به میدان خواهند رفت.
سرمربی صنعت ساری در ادامه افزود: تنها مشکل حال حاضر تیم مشکلات مالی است که مسئولان ورزش، استان و شهرستان اگر می‌خواهند که تیم در ادامه مسابقات در مقابل حریفان موفق عمل کند باید این تیم را حمایت کنند.
تقوی گفت: بازی مقابل استیل آذین سمنان دیدار معوقه از هفته دوم لیگ دسته یک است که به دلیل مشکلات مدیریتی و مالی صنعت ساری قرار است فردا برگزار شود که بازیکنان فقط برای کسب حداقل امتیاز وارد زمین خواهند شد.
وی درباره حریفش تیم استیل آذین سمنان اظهار داشت: این تیم چند سالی است که وارد لیگ شده و در این مدت توانسته بازیکنان و کادر فنی خوبی را جذب کند و به نظر می‌رسد با در اختیار گرفتن این بازیکنان و سرمایه‌گذاری عظیم از کاندیدای صعود به لیگ برتر باشد.
سرمربی صنعت ساری همچنین از میزان آمادگی خوب بازیکنان این تیم خبر داد و اظهار داشت: پس از برد ارزشمند هفته گذشته بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و با آمادگی بدنی خوب و برای کسب امتیاز عازم سمنان شدند.
به گزارش فارس، تیم صنعت ساری در بازی معوقه و عقب افتاده از هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز یکشنبه ششم آذر در ورزشگاه تختی مهمان استیل آذین سمنان است.
صنعت ساری هم‌اکنون با هفت امتیاز در رده دهم جدول 14 تیمی در گروه اول این مسابقات جای دارد.
انتهای پیام/م30





این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول