اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده:

با فوتبال تاکتیکی نفت را شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: امروز فوتبال تاکتیکی و با برنامه‌ای را مقابل نفت تهران ارائه کرد و سه امتیاز بازی را می‌گیریم.

با فوتبال تاکتیکی نفت را شکست می‌دهیم
ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: نفت بی‌دلیل در جایگاه دوم جدول قرار نگرفته، بلکه این تیم حتما توانایی‌هایی دارد که تا این هفته از لیگ یازدهم همانند صبا موفق عمل کرده است، بنابراین نباید حریف را دست کم بگیریم.
وی ادامه داد: ما اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار داریم، بازیکنان ما فوق‌العاده آماده و با انگیزه هستند و با توجه به تمرینات خوب و مناسبی که ویژه این دیدار در روزهای اخیر برگزار کرده‌ایم، مشکلی برای کسب سه امتیاز این دیدار نداریم.
مربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه به بازی صبا در مقابل استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر اشاره ‌و بیان کرد: شک نکنید که مقابل استقلال تهران نمایش موفقی داشتیم به ویژه در نیمه دوم که روند تیمی ما بهتر از استقلال بود و بارها موقعیت گل داشتیم که به هدر رفت.
وی عنوان کرد: در دیدار با استقلال تهران به سبب تمرینات خوبی که انجام داده بودیم، بازی قابل قبولی از سوی صبای قم ارائه شد، هر چند ما در این دیدار شاهد موقعیت‌های متعدد گلزنی بودیم که با بد اقبالی بازیکنان ما از دست رفت.
بختیاری‌زاده ادامه داد: در نیمه دوم تلاش کردم با ارائه دستورات لازم تاکتیکی، روند تیمی صبای قم را بهبود ببخشیم که خوشبختانه بازیکنان ما در این نیمه با بهره‌گیری از دستورات کادر فنی توانستند بازی برتری نسبت به حریف ارائه دهند، حتی زمانی که 10 نفره شدیم.
وی اضافه کرد: به هر ترتیب در مجموع استحقاق صبای قم برای کسب سه امتیاز با توجه به برخورداری از امتیاز میزبانی بیشتر از استقلال تهران بود ولی در فوتبال قاعده‌ای وجود دارد که همیشه تیم برتر به پیروزی نمی‌رسد و این مهم در این دیدار برابر استقلال رخ داد.
مربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص آخرین وضعیت صبا در آستانه دیدار با نفت تهران، تصریح کرد: شرایط کاملا خوب است، ما تنها میلاد نوری را به دلیل اخراج در بازی قبل مقابل استقلال تهران در این دیدار حساس در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان در اوج آمادگی هستند.
وی اظهار کرد: برای ما بسیار مهم است که از دیدار خارج از خانه مقابل نفت تهران با دست پر و کسب سه امتیاز خارج شویم، این دیدار سخت و دشوار است اما برای تیمی همچون صبای قم که به دنبال موفقیت در لیگ یازدهم است باید نفت را شکست دهد.
در حال حاضر استقلال تهران با کسب 27 امتیاز در صدر جدول رده بندی یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است، نفت تهران با 26 امتیاز و تفاضل گل به اضافه هشت در مکان دوم جای دارد و صبای قم با کسب 26 امتیاز و تفاضل گل به اضافه پنج در رده سوم ایستاده است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول