اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح ساختمان اداره تعاون در اسلام‌آباد غرب

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسلام‌آباد غرب افتتاح شد.

افتتاح ساختمان اداره تعاون در اسلام‌آباد غرب
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه صبح امروز در این مراسم با اشاره به وظایف و مسولیت‌های جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: برای خدمتَ‌رسانی بهتر و سریع‌تر به مردم باید با تعهد و اخلاق جدید کار کنیم و در این راستا مدارا با مردم را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دادیم.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله استان بحث بیکاری است که با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان در راستای کمک به حفظ و موجودیت کارگاه‌ها و توسعه و تقویت بخش خصوصی و تعاونی‌ها می‌توان اشتغال پایدار را ایجاد کرد.
براندیشه اضافه کرد: متقاضیان جویای کار و به خصوص فارغ‌التحصیلان می‌توانند با انباشت فکر و اندیشه و تشریک مساعی نسبت به تشکیل تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی اقدام کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان حل مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی استان را از جمله برنامه‌های کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خواند و اظهار کرد: طی کم‌تر از یکسال گذشته برای پایداری و رونق اقتصادی بنگاه‌ها و حفظ اشتغال بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به بنگاه‌های اقتصادی زودبازده پرداخت شده است. 
وی از تشکیل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان با هم ادغام شده و مردم می‌توانند از این پس برای پیگیری امور مربوطه به این ادارات مراجعه کنند.
براندیشه همچنین در ادامه سفر خود به شهرستان‌ها با حضور در شهرستان قصرشیرین و شرکت در مراسم تودیع و معارفه  ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شایسته‌سالاری اساس تصمیم‌گیری انتصاب مدیران در این اداره کل بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به تجارب مفید همکاران در بخش‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: همه همکاران در این اداره کل با همدلی، تعاون، جدیت و دقت به کار می‌پردازند.‌
در این مراسم بیژن رضایی رئیس اسبق تعاون به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قصرشیرین منصوب و از زحمات حمیدرضا مهدوی رئیس اداراه کار و امور اجتماعی سابق قدردانی شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول