اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

نقش تعاون‌گران و کارگران بسیجی در توسعه ممتاز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: نقش تعاونگران و کارگران بسیجی در توسعه و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی طی سه دهه اخیر ممتاز و برجسته است.

نقش تعاون‌گران و کارگران بسیجی در توسعه ممتاز است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی عصر امروز در جمع کارکنان بسیجی، اعضای بسیج کارگری و ایثارگران اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: در مسائل مدیریتی و علم مدیریت، مدل‎های مختلفی تعریف شده که هرکدام دارای مزایا و البته نواقص و عیوبی است اما الگو و مدلی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اداره یک کشور پایه‌گذاری کرد، در همه عرصه‏ها پیشتاز بود و دارای حرکتی توام آگاهی و دانش است.
وی افزود: این مدل اداره جامعه، در توسعه و پیشرفت مملکت طی سه دهه اخیر نقشی بسیار موثر و سازنده داشت. 
شیوندی در ادامه به نقش و رسالت فرهنگ و تفکر بسیجی در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در زمان جنگ تحمیلی، بسیجیان یکی از افتخارات ملت بزرگ ایران در این دفاع هشت ساله بودند و با رشادت‎های خود افتخاراتی برای مملکت  آفریدند که در تاریخ ماندگار خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در جنگ هشت ساله دشمن با حمایت همه جانبه استکبار به کشورمان حمله‎ور شد ولی به همت همین مردان بزرگ نه تنها وجبی از خاک میهن‌مان بدست دشمن نیفتاد، بلکه با خفت و خواری آنها را سر جای خود نشاندند. 
وی با بیان اینکه بسیج بعد از جنگ تحمیلی در عرصه‎های گوناگون حرکت‏های خوبی را در راستای توسعه کشور آغاز کرد، افزود: بسیج مهندسان یکی از این عرصه‌هاست که در ایده‎پردازی، آگاهی‌رسانی و اختراعات و ابتکارات در جهت توسعه ایران اسلامی گام‎‌های اساسی برداشته و در بسیاری از علوم نوین پیشتاز بودند. 
شیوندی بیان داشت: در بسیاری مقاطع مورد تحریم دشمنان واقع شدیم و از ورود بسیاری از ابزار، تجهیزات و ماشین‌آلات به کشور  ممانعت کردند اما همین بسیجیان با همتی بلند وارد عمل شده و بسیاری از تجهیزات را بومی‌سازی کردند.
وی افزود: بسیجیان در اقصی نقاط کشور همچون مردان بی‎ادعا به یاری و کمک هموطنان در عرصه‌های مختلف شتافتند و نشان دادند که بسیج مختص به یک مقطع و جغرافیا نبوده نیست.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار امیدواری کرد که با تأسی از منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری، بسیجیان و ولایت‎مداران خوبی بوده و با اطاعت از فرمان ولی امر مسلمین، حرکت، دیدگاه و ایده‎مان در جهتی باشد که خواسته مقام عظمای ولایت است.
وی همچنین عضویت در بسیج را افتخاری بزرگ دانست و اضافه کرد: باید به همت همه کسانی که در حوزه‎های کار و تعاون فعالیت دارند، تلاش کنیم تا با ساماندهی در قالب تشکل‌های کارگران و تعاونگران موجب خلق افتخارات و مباهات برای توسعه مملکت باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول