اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ازنا:

نسل بسیج، زاده توفان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ازنا گفت: نسل بسیج زاده توفان و پرورده موج است و اگر خروشی بر ضد دشمن لازم باشد، فریاد بسیجی در رواق تاریخ انعکاس می‌یابد.

نسل بسیج، زاده توفان است
فخرالدین خاوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ازنا گفت: نسل بسیج، نسل حماسه آفرین و انقلاب‌ساز و نسل دفاع از ارزش‌ها و زندگی مکتبی است.
وی افزود: نسل بسیج، زاده توفان و پرورده موج است و اگر خروشی بر ضد دشمن لازم باشد، فریاد بسیجی در رواق تاریخ انعکاس می‌یابد و اگر پای نثار خون و ایثار جان در میان باشد، این نسل خروشان و با ایمان پای در رکاب جان می‌نهد و به صحنه‌های رزم و (حجله‌های شهادت) می‌شتابد.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ازنا گفت: اگر توطئه فرهنگی و شبیخون پیدا و پنهان دشمنان به مرزهای فضیلت و فرهنگ باشد، این بسیج و بسیجی است که افشاگر ترفندها و پرده در تزویرها می‌شود.
وی نسل بسیج را فرزند خون و حماسه خواند و گفت: این نسل که فرزند خون و حماسه است، هرگز به مرگ تدریجی ارزش‌ها تن نمی‌دهد، چرا که می‌داند اگر در برابر انحرافات، فسادها، بدی‌ها و کژی‌ها سکوت کند، اجتماع پرشور و انقلابی به گورستانی سرد و خاموش بدل می‌شود که پر از جسدهای متحرک و مرده‌های زنده نماست.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ازنا گفت: نسل بسیج از تبار رسول الله (ص) و از سلسله آل علی (ع) و پرورده مکتب عاشورا و از این رو با گناه و ظلم سازش نمی‌کند و از فریضه امر به معروف و نهی از منکر غافل نمی‌شود.
خاوریان در ادامه افزود: بسیجی خوب می‌داند که اگر میدان را برای ریاکاران باز گذارد خودش منزوی‌تر می‌شود و می‌داند که اگر حزب الله حضور نیرومند و فعال در جامعه نداشته باشد، فرصت طلبان بیمار دل خود را بر انقلاب تحمیل می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجی بازوی این انقلاب است و حزب الله پشتوانه این نظام می‌باشد و هرگز مباد که این بازو از تلاش بایستد و این نظام بی پشتوانه بماند و مرزهای عزت و شرف بی‌مدافع بماند. 
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ازنا گفت: اگر ندای رهبر معظم انقلاب را در عمل پاسخی شایسته و لبیکی از جان لازم است، چه کسی سزاوارتر از نیروهای مؤمن و بسیجیان مخلص می‌باشد، پس ما در هر لحظه اعلام می‌کنیم، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و خود را آماده برای دستور فرمانده کل قوا می‌کنیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول