اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

مدیران در خط مقدم حرکت‌های بسیج باشند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه در تمام ادارات، دستگاه‌ها و ارگان‌ها پایگاه‌های مقاومت استمرار دارند، خاطرنشان کرد: خط مقدم حرکت بسیج در اختیار مدیران است.

مدیران در خط مقدم حرکت‌های بسیج باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مهدی رضویان شنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، با تبریک ایام مبارک هفته بسیج به ویژه پنجم آذر سالروز تاریخ فرمان امام مبنی بر تشکیل شجره طیبه بسیج گفت: رهبر معظم انقلاب تاکیدات زیادی را در خصوص تقویت و توسعه بسیج داشتند.
وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر تقویت بسیج گفت: این تاکیدات رهبری به مسئولان کشوری، سپاه و بسیج به همه آحاد جامعه نشان دهنده اهمیت و جایگاه بسیج است.
معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب تصریح کرد: باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان با برنامه‌تر وارد شویم چرا که حرکت‌های دشمن امروز بسیار پیچیده است و مقام معظم رهبری انتظار دارند که بسیج در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته باشند.
وی تاکید کرد: انتظار داریم که همه مدیران با روحیه بسیجی با تمام وجود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.
رضویان با اشاره به حضور 10 هزار نفر از بسیجیان در تجمع روز بسیج گفت: باید از این فرصت استفاده کرده و بتوانیم برای تحقق آرمان‌های انقلاب گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه در تمام ادارات، دستگاه‌ها و ارگان‌ها پایگاه‌های مقاومت استمرار دارند، خاطرنشان کرد: خط مقدم حرکت بسیج در اختیار مدیران است.
معاون هماهنگ سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به اجرای برنامه‌های گسترده به مناسبت هفته بسیج در قم بیان داشت: حرکت‌های هفته بسیج از یادواره غدیر آغاز شده و تا هفتم آذرماه ادامه دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول