اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان تاکید کرد:

نقش مهم خانواده در ترویج امر به معروف و نهی از منکر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار زنجان گفت: خانواده مهم‌ترین عنصر در ترویج امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود.

نقش مهم خانواده در ترویج امر به معروف و نهی از منکر
ذکرالله کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همکاری هیئت‌های مذهبی نیز در زمینه ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.
وی با اشاره به اینکه باید با دید آسیب‌ شناسی به مسائل دینی، جامعه و ... نگریست، خاطر نشان کرد:‌ اگر فعالیت‌های ماه محرم در قالب مفهومی از جمله شعر و ... ارائه شود، تاثیر بیشتری بر جوانان دارد.
معاون فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه مردم را باید با فرهنگ عاشورا عجین کرد، تصریح کرد:‌ این امر موجب تشخیص فرهنگ صحیح از ناصحیح توسط مردم به ویژه جوانان می‌شود.
وی اظهار داشت: پرداختن به مسائل و معضلات روز در هیئت‌های مذهبی و به روز شدن این هیئت‌ها موجب افزایش تاثیرگذاری در مردم می‌شود.
کاظمی با اشاره به اینکه مهم‌ترین منکر در جامعه امروز عدم بصیرت و آگاهی نسبت به مسائل روز است، اضافه کرد: دشمنان از نقص و عدم آگاهی در راستای اهداف خود استفاده می‌کنند.
وی به استفاده از ظرفیت رادیو تلویزیون در راستای اطلاع‌ رسانی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: تذکر لسانی و اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف باید با جدیت بیشتری در جامعه پیگیری شود.
معاون فرماندار زنجان با بیان اینکه ماه محرم ظرفیت خوبی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر محسوب می‌شود، تصریح کرد: اقدامات در ماه محرم و سفر باید در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌ریزی در جامعه باشد.
وی با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی‌های صحیح امر به معروف و نهی از منکر به صورت خود جوش در میان مردم ترویج یابد، ادامه داد: ایجاد اتاق فکر در استان زنجان در راستای ترویج و تبیین امر به معروف و نهی از منکر موثر است.
کاظمی اظهار داشت: ایجاد اتاق فکر در استان زنجان موجب ایجاد امنیت پایدار، تامین آرامش جامعه و تامین و تکامل اجتماعی افراد در سلامت اداری، اجتماعی، اقتصادی و ... می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها و متعهدان در راستای ترویج تشیع در جوامع در طول سال باید اقدام کنند، خاطر نشان کرد: پرداختن به دین فقط در زمان‌های مشخص تاثیرگذار نمی‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول