اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

بسیج برای نسل جوان شورآفرین و امیدآفرین است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین است.

بسیج برای نسل جوان شورآفرین و امیدآفرین است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی عصر دیروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مهم‌ترین قدرت بازدارندگی نظام اسلامی در برابر استکبار است.
وی تصریح کرد: رمز ماندگاری بسیج را بصیرت و اخلاص تحت رهبری ولی امر مسلمین است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس همچنین با اشاره به سالروز شهدای پنج آذر گرگان نیز گفت: این روز یادآور شهادت 14 نفر از شهدای گرگان در انقلاب اسلامی ایران است.
احمدی محرم را مهم‌ترین سرمایه اجتماعی در نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: محرم پشتوانه مهمی برای تقویت نظام اسلامی است و این محرم بود که اسلام را نجات داد.
وی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف ونهی از منکر، محرم را فرصتی بی‌بدیل برای امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: هیئت امنای مساجد و مدیران هیئت‌های مذهبی مراقب بدعت، خرافات و سطحی‌نگری در ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) و یارانش باشند.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس افزود: پیامبر (ص) آغازگر حکومت اسلامی بود و امام حسین (ع) نیز با قیام و خون خود پایه‌های حرکتی را که جدش شروع کرده بود، مستحکم کرد.
احمدی با بیان اینکه جریان عاشورا یک فرهنگ است، اظهار داشت: عاشورا تنها یک حادثه در یک محدوده کوچک جغرافیایی نیست بلکه این واقعه همواره در رگ‌های تاریخ جاری خواهد بود.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز الهام گرفته از خون سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین (ع) است، گفت: امام خمینی(ره) در مبارزات علیه رژیم ستمگر شاه، آرمانهای امام حسین (ع) را سرلوحه برنامه‌های کاری خود قرار داد.
احمدی افزود: هرگز عشق و شور حسینی از دل‌های عاشقان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیرون نخواهد رفت.
وی از محرم به عنوان ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه شرف، غیرت و ماه نابودی همه پلیدی‌ها یاد کرد.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اهمیت پیگیری احداث دو بیمارستان 400 تختخوابی در این شهرستان گفت: پیگیری تامین اعتبار و احداث این دو بیمارستان لازم و ضروری است.
احمدی با اشاره به اجرای طرح جامعه ایمن اظهار داشت: طرح جامعه ایمن ضمن اینکه باعث اثربخشی عمیق‌تر برنامه‌های بهداشتی در سطح جامعه می‌شود مشارکت عمومی مردم را در امر بهداشت سرعت می‌دهد و موجب کاهش یافتن هزینه‌های جامعه در بخش درمان می‌شود.
وی طرح جامعه ایمن را باعث ارتقای شاخص سلامت جامعه دانست.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با بیان تشکیل تیم بازرسی شهرستان گفت: این طرح در راستای ارتقای خدمت‌رسانی دستگاه‌های اداری شهرستان اجرا می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول