اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری رزمایش روز بدون حادثه در محورهای سمنان

خبرگزاری فارس: رزمایش "یک روز بدون حوادث ترافیکی" در محورهای ارتباطی استان سمنان برگزار شد.

برگزاری رزمایش روز بدون حادثه در محورهای سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بعد از ظهر امروز این رزمایش که در حقیقت حرکتی برای یادآوری اهمیت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان است، با همکاری حمل و نقل و پایانه‏ها، راه و ترابری، اورژانس، جمعیت هلال احمر، پلیس راه، آتش‌نشانی و ... انجام گرفت.
این رزمایش در قالب حرکتی نمادین، نشانگر آمادگی این بخش‏ها در رابطه با کاهش حوادث جاده‏ای است.
رجب قربانپور، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در حاشیه برگزاری این رزمایش، هدف اصلی از برگزاری این مانور را یادآوری قوانین مهم راهنمایی و رانندگی به هموطنان عزیزمان عنوان کرد.
وی افزود: این قوانین شامل رعایت حق تقدم، رعایت سرعت مجاز، استفاده از نور پایین هنگام رانندگی در شب و ... بوده که از جمله مهم‏ترین شاخص‏های این برنامه است.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان خاطرنشان کرد: طبق آمار ارائه شده توسط پزشکی قانونی و پلیس راه کشور بیشترین عامل بروز حوادث مربوط به امور انسانی است و عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی، از مهم‏ترین شاخص‏های بروز تصادفات جاده‏ای به شمار می‏رود.
معاون مدیرکل راه و ترابری استان سمنان نیز در حاشیه این رزمایش با همراهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرماندهان پاسگاه پلیس راه محورهای شاهرود ـ سبزوار و شاهرود ـ آزادشهر، معاون دانشگاه علوم پزشکی، رئیس مرکز اورژانس، جمعیت هلال احمر و بخشداران منطقه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان تصریح کرد: این رزمایش با هدف برقراری فرهنگ ایمنی ترافیک در جامعه و آمادگی هرچه بیشتر راهداران در ایجاد بستری امن برای استفاده‏کنندگان از راه خصوصاً زائران علی ‏ابن ‏موسی‏الرضا (ع) انجام گرفته است و در این راستا راهداران استان سمنان افتخار خدمت به زائران امام هشتم را دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول