اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

بیداری اسلامی مهم‌ترین حادثه روز جهان اسلام است‌

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی و سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین حادثه اسلامی در جهان بیداری اسلامی منطقه است.

بیداری اسلامی مهم‌ترین حادثه روز جهان اسلام است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس ‌در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هیچگاه در تاریخ اسلام دین از سیاست جدا نبوده و به همین دلیل برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز با محتوای دینی و بزرگ‌ترین رخ داد جهان اسلام (بیداری اسلامی) همراه باشد.
وی عنوان کرد: صاحب اندیشه و قلم در نشر و تولید در بیداری اسلامی سایر مناطق و توزیع این افکار، نقش مهمی را بر عهده دارند.
غفاری افزود: برنامه جنبی این نمایشگاه تحت عنوان عفاف و حجاب، دفاع مقدس، ارزش‌های ایثارگری و جنگ نرم از موضوعات بوده که باید پیگیری برپایی آنها در همه نمایشگاه‌ها دنبال شود.
معاون امنیتی و سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: با حضور و فعالیت کارگروهی موضوعات جنگ نرم و بیداری اسلامی در نمایشگاه قرآن مشهد، عفاف و حجاب و... اطلاع‌رسانی شده است.
غفاری در ادامه به کلید خوردن کنگره بین‌المللی شعر بیداری اسلامی خبر داد و عنوان کرد: این کنگره در جهت نشان دادن بیداری اسلامی در کشورهای جهان اسلام است.
وی تصریح کرد: غرفه جنگ نرم که در سالن بهار در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی شکل گرفته از لحاظ مقابله با تهدیدات دشمنان در جنگ نرم کار ارزشمندی است ولی برای رسیدن به نقطه ایده‌آل در نمایشگاه‌ها تلاش کرد.
غفاری بیان کرد: با توجه به چالش سرانه کتاب در کشور متأسفانه در شهر مشهد ‌تعداد جمعیت افراد با میزان کتاب‌ها در کتابخانه‌ها هماهنگ نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به افزایش رسانه‌ها در سطح کشور، کتاب در سبد خانوار هیچ جایگاهی ندارد.
وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در ایجاد فرهنگ‌سازی برای افزایش سرانه مطالعه در کشور نقش بسزایی دارند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول