اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان:

آموزش رایگان تنیس آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: برنامه‌‌ای با عنوان تنیس رایگان و پایگاه رایگان تنیس این هفته در اصفهان آغاز می‌شود.

آموزش رایگان تنیس آغاز می‌شود
فرشید زیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای استعدادیابی، رشد، توسعه و همگانی کردن ورزش تنیس صبح جمعه این هفته برنامه تنیس رایگان در ورزشگاه شهدای ارتش اصفهان آغاز می‌شود.
وی بیان داشت: در برنامه رایگان سازی تنیس برای آحاد مردم جامعه، علاقه‌مندان نوجوانان زیر 14‌ سال استان اصفهان زیر نظر مربیان مجرب هیئت تنیس استان اصفهان به آموزش رایگان ورزش زیبا و مفرح تنیس می‌پردازند.
دبیر هیئت تنیس استان اصفهان که در عین حال سرمربی‌گری تیم سیمین سپاهان اصفهان در لیگ برتر را نیز برعهده دارد در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: در هفته‌ای که گذشت مسابقات لیگ برتر تنیس کشور به پایان رسید و تیم البرز گاز کیش توانست مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کند و تیم پیکان تهران بر سکوی دوم ایستاد و تیم سیمین سپاهان اصفهان توانست مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کند.
وی اظهار داشت: درست است که در حال حاضر فصل مناسبی برای برگزاری رقابت‌های تنیس پیش‌رو نداریم، اما به ناچار رقابت‌های تنیس جام حذفی کشور در بهمن ماه آغاز می‌شود.
زیدی افزود: تیم سیمین‌ سپاهان اصفهان برای حضور در رقابت‌های تنیس جام حذفی کشور آمادگی کامل دارد.
دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: استان اصفهان یکی از قطب‌های اصلی کشور در رشته تنیس است و ورزشکاران خوب این رشته ورزشی، شاهین خالدان و روزبه کاردان از قهرمانان رشته تنیس در استان اصفهان هستند.
وی تاکید کرد: خالدان و کاردان هم‌اکنون در تیم ملی تنیس ایران حضوری فعال دارند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول