اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنها با 7 نفر عضو؛

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی نهبندان برگزار شد

خبرگزاری فارس: جلسه گروه کاری فرهنگی و اجتماعی نهبندان با عدم حضور بیشتر اعضای این گروه کاری و تنها با هفت نفر عضو برگزار شد.

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی نهبندان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، نهبندان به لحاظ برخی از شاخص‌های فرهنگی در سطوح پایین‌تری قرار گرفته است و این شهرستان با توجه به هم مرز بودن با کشور پر مخاطره افغانستان در خط مقدم تهاجمات و هجمه فرهنگی دشمن قرار دارد.
تلاش و خدمت بی‌منت و بی‌وقفه مسئولان شهرستان در راستای امورات فرهنگی تاکنون مطلوب و ارزشمند ارزیابی می‌شود ولی باید بگوییم که این برنامه‌ها ثمرات و نتایج قابل قبولی را از خود در سطح شهرستان بر جای نگذاشته است.
معضلات اجتماعی و فرهنگی چون طلاق و مواد مخدر از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی و فرهنگی این شهرستان محسوب می‌شود که البته این مسئله در سطح کلان کشور نیز مطرح است و مدیران شهرستان به ویژه مسئولان و متولیان امور فرهنگی باید در در این راستا آسیب‌شناسی و به منظور رفع این معضلات بیش از پیش همت به خرج دهند.
از طرفی چون برخی از مدیران صرفا آمارگرا هستند فقط سعی می‌کنند در هر جلسه شورای فرهنگ عمومی، گروه کاری فرهنگی و اجتماعی و سایر جلسات شهرستان آمار ارائه کنند و هر از گاهی پیشنهاداتی را ارائه کنند که یا عملی کردن آنها محال یا بعد از آن جلسه آن پیشنهاد را کاملا از یاد می‌برند.
با این روند کاری و اینگونه پیشنهاد دادن که هرگز جامه عمل به خود نپوشد، بدانیم که هرگز در عرصه فرهنگی به جایی نمی‌رسیم.
از آنجایی که امروزه نهبندان با مشکلات فرهنگی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند اما مدیران در جلسات فرهنگی و اجتماعی چون گروه کاری فرهنگی و اجتماعی نهبندان حضوری کم‌رنگ داشتند.
گروه کاری فرهنگی و اجتماعی شهرستان نهبندان دارای 17 نفر عضو است این در حالی است که شنبه‌شب در جلسه این گروه کاری تنها هفت نفر از اعضا شرکت کردند و سایر اعضا علاوه بر غیبت نیز نماینده‌ای را به این جلسه نفرستاده بودند.
این هفت نفر از اعضای حاضر در جلسه گروه کاری فرهنگی و اجتماعی شهرستان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار نهبندان، نماینده ثبت احوال، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی، مسئول دانشگاه علمی کاربردی، تبلیغات اسلامی و میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری بودند.
محور این جلسه در ارتباط با شناسایی موانع و مشکلاتی بود که سبب شده تا اجرای برنامه‌های فرهنگی در نهبندان نتایج و ثمره مثبتی نداشته باشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول