اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان خبر داد:

وجود 110 هزار دانش‌آموز و 8 هزار فرهنگی بسیجی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان گفت: در استان زنجان 110 هزار دانش‌آموز و 8 هزار فرهنگی در بسیج عضویت دارند.

وجود 110 هزار دانش‌آموز و 8 هزار فرهنگی بسیجی در زنجان
علیرضا مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: از زمان آغاز به کار بسیج مستضعفان و فرمان تشکیل بسیج به‌عنوان شجره طیبه از سوی امام خمینی (ره) حرکت قشر عظیم دانش‌آموزی و فرهنگیان آغاز شد.
وی افزود: در سطح کشور بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در تامین اهداف بسیج تلاش کرده و نقش خود را در تامین برنامه‌های این شجره به خوبی ایفا کرده است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان خاطرنشان کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس نیز کارنامه درخشانی از خود به نمایش گذاشته و شناسنامه بسیج حضور در این دوران محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان و فرهنگیان در کنار سایر اقشار بسیج نقش ویژه‌ای داشته و در کلاس‌های درسی از جبهه و آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند.
مولایی با اشاره به 36 هزار دانش‌آموز شهید، بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز در جامعه تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: اهدای 4 هزار شهید فرهنگی در راستای دفاع از اهداف انقلاب بیان کرد: در استان زنجان نیز 410 شهید دانش‌آموز و فرهنگی به انقلاب تقدیم شده است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان  یادآور شد: پس از دوران دفاع مقدس نیز دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی در مدارس نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در راستای تقویت بنیه علمی و دفاعی دانش‌آموزان گام‌های مثبتی را برداشته‌اند.
وی با بیان اینکه 180 هزار دانش‌آموز در مدارس استان تحصیل می‌کنند، افزود: از این تعداد 110 هزار دانش‌آموز عضو تشکیلات بسیج دانش‌آموزی استان هستند.
مولایی خاطرنشان کرد: از 15 هزار فرهنگی استان زنجان، 8 هزار فرهنگی در قالب بسیج فرهنگیان در عرصه های مختلف تلاش می کند.
وی علم آموزی، تهذیب و توجه به ورزش را از تاکیدات مقام معظم رهبری برای بسیجیان عنوان کرد و گفت: تکلیف جوانان در این حیطه مشخص شده است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان ایجاد شاخه‌های تخصصی در بسیج را خلاقیت بزرگی برای ایجاد تحول کارشناسی محور برای انقلاب دانست و گفت: تنها با استفاده از نظرات کارشناسانه در چارچوب امور معنوی و ارزش‌ها می‌تواند در ملت ایران تحرک ایجاد کند که این امر با قدرت تمام در دستور کار بسیج است.
وی ادامه داد: پس از پایان جنگ تحمیلی نیز بسیجیان در عرصه سازندگی فعالیت خود را آغاز و همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول