اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بهار:

رسالت امروز بسیج فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار گفت: امروز رسالت بسیج یک رسالت فرهنگی است به این صورت که باید بصیرت افراد را بالا ببریم تا بتوانیم زمینه‌ساز بیداری بشریت باشیم.

رسالت امروز بسیج فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهار، سید مجتبی حسینی ظهر امروز در حماسه بزرگ حضور بسیجیان شهرستان بهار با عنوان "میثاق با ولایت" در مصلی امام خمینی بهار اظهار کرد: بسیج در تمام عرصه‌ها به خوبی درخشیده و محصول تفکر بسیجی، ایمان، ایثار، اخلاص، شجاعت، قاطعیت، استقامت و حق‌طلبی است.
وی گفت: این تفکر باعث شده که بسیج همواره پویا و در صحنه باشد و از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت جانانه پاسداری کند.
فرمانده سپاه ناحیه بهار ادامه داد: بسیج پشتیبان اصلی ولایت فقیه در تمام عرصه‌ها بوده و توانسته در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند.
وی افزود: امروز رسالت بسیج یک رسالت فرهنگی است به این صورت که باید بصیرت افراد را بالا ببریم تا بتوانیم زمینه‌ساز بیداری بشریت باشیم.
حسینی اضافه کرد: در شهرستان بهار شش گردان عاشورا و الزهرا ساماندهی شده و بیش از 35 هزار بسیجی به صورت عادی و فعال در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.
امام جمعه شهر بهار نیز خاطرنشان کرد: استکبار از بسیج ترس و هراس دارد چراکه این نهاد مردمی در صف مقدم مبارزه با ظلم است.
حجت‌الاسلام احمد عظیمی‌زاده گفت: امروز از مسئولانی بسیجی بهره‌مندیم و دولت بسیجی با روحیه خدمت در سراسر کشور خدمات چشمگیری دارد.
وی در ادامه با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات تأکید کرد: باید با حضور حداکثری خود در انتخابات و انتخاب افراد شایسته توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.
امام جمعه بهار گفت: بسیجیان نیز باید با هوشیاری، بصیرت و دانایی‌محوری اقدامی ماندگار را برای کشور خلق کند و باید به مسائل روز اشراف داشته باشند تا در انتخابات دچار مشکل نشویم.
وی در پایان افزود: از نمایندگان بسیجی مجلس می‌خواهیم که طرحی را در مجلس تصویب کنند که سفیر انگلیس از کشور اخراج شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول