اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران خبر داد:

افتتاح آزمایشگاه نفت دانشگاه آزاد گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از افتتاح و راه‌اندازی آزمایشگاه نفت این واحد دانشگاهی خبر داد.

افتتاح آزمایشگاه نفت دانشگاه آزاد گچساران
سید یعقوب زراعت‌کیش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از امکانات، تجهیزات و وسائل آزمایشگاهی مجهز و مدرن بهره‌مند است.
وی ابراز داشت: آزمایشگاه نفت گچساران به‌عنوان آزمایشگاه پایه و ریشه‌ای با تجهیزات پیشرفته و مناسب به بهره‌برداری رسیده‌ است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از خرید تجهیزات مدرن و موردنیاز برای آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی گچساران خبر داد و افزود: این آزمایشگاه که نیاز به تجهیز آن از مدت‌ها پیش لازم و ضروری بود، با پیگیری‌های صورت گرفته و با خرید تجهیزات لازم اکنون مورد استفاده دانشجویان قرار دارد.
زراعت‌کیش بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران پیشرفت‌های مطلوبی در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی داشته و عملیات تکمیلی ساختمان جدید آزمایشگاه این واحد در چهار طبقه با مساحت 4 هزار و 200 متر مربع در سال آینده تحصیلی به اتمام می‌سد.
وی با اشاره به خرید تجهیزات جدید آزمایشگاهی برای دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: آزمایشگاه‌های این دانشگاه به پیشرفته‌ترین تجهیزات در این ترم تحصیلی مجهز است.
زراعت‌کیش با اشاره به لزوم توجه به مباحث فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران عنوان کرد: در زمینه مسائل فرهنگی و ارزشی اقدامات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری زیادی در این واحد دانشگاهی انجام شده است.
وی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی در قالب اجرای همایش‌های فرهنگی، معنوی و برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌های معنوی و نماز، برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های اجرا شده و در دستور کار این واحد دانشگاهی است.
زراعت‌کیش با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد گچساران سیر صعودی دارد، ابراز داشت: گچساران شهری مذهبی بوده و مردم این شهرستان مردمی ولایی و معتقد و ولایت فقیه و پیرو فرامین رهبری هستند.
این مقام علمی گچساران با اشاره به مقام و جایگاه والای شهیدان بیان کرد: اقتدار، امنیت و پیشرفت روز‌افزون ایران اسلامی به برکت خون شهدا بوده و وجود بارگاه مقدس شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران حل و هوا و فضایی روحانی به این واحد دانشگاهی بخشیده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی در توسعه همه جانبه گچساران پیشگام بوده و آماده ارائه راهکار در زمینه مباحث علمی در راستای توسعه اقتصادی این شهرستان را دارد.
زراعت‌کیش افزود: تشکیل کمیته‌های علمی و کمک علمی، ارائه طرح‌های علمی به مسئولان شهری با استفاده از اساتید مجرب و هیئت علمی دانشگاه در تسریع در روند پیشرفت و توسعه شهری مؤثر و ضروری است.
وی با اشاره به وجود معضل بیکاری در گچساران و ضرورت ارائه راهکار‌های مناسب و عملی در این زمینه ابراز داشت: در صنایع پایین‌دستی نفت و پتروشیمی ظرفیت‌های زیادی برای تأسیس کارخانه‌های کوچک و بزرگ با سرمایه‌های اندک وجود دارد.
زراعت‌کیش معتقد است در صورت پر رنگ شدن رابطه صنعت و دانشگاه و استمرار این رابطه در مراحل بعدی سرمایه گذاری در زمینه صنعت، دانشگاه آزاد اسلامی گچساران می‌تواند با کمک به بخش‌های صنعت، کشاورزی و پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی روند توسعه و پیشرفت گچساران را سریع‌تر کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول