اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سوق:

بسیج هر فتنه‌ای را در نطفه خفه می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج سوق با بیان این‌که بسیج آمادگی مقابله با هر توطئه و فتنه‌ای در کشور اعم از داخلی و خارجی را دارد، گفت: بسیج هر فتنه‌ای را در نطفه خفه می‌کند.

بسیج هر فتنه‌ای را در نطفه خفه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مختار جماعتی شامگاه جمعه در جمع دانشجویان بسیجی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه بسیج نهادی مردمی و انقلابی و برخواسته از بطن جامعه است، اظهار داشت: بسیج همدرد و همنوای مردم رنج کشیده و محروم و ضعیف جامعه بوده و در همه عرصه‌ها آن‌ها را یاری کرده است.
وی افزود: بسیج دانشگاه و مدرسه عالیه‌ای بوده که دانش‌آموختگان آن معنویت و علم را با هم فرا گرفته و با رتبه‌های عالی از آن فارغ‌التحصیل می‌شوند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سوق با اشاره به جنگ هشت ساله رژیم بعثی عراق علیه ایران اسلامی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس بسیجیان با رشادت از خودگذشتگی و ایثار در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرده و افتخاری بزرگ در تاریخ این مرز و بوم خلق کردند که تا همیشه تاریخ این افتخار باقی خواهد ماند.
جماعتی ادامه داد: بسیجیان به واسطه تهذیب نفس، شب زنده‌داری و ارتباطی که با معبود خود پیدا کردند از جان و مال خود گذشتند و نام و آوازه انقلاب اسلامی را در تمام دنیا به اثبات رساندند.
وی در ادامه تصریح کرد: ما هم امروز به تبعیت از منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری وظیفه داریم به‌عنوان یک بسیجی در میدان فرهنگی که دشمن آشکارا به مبارزه علیه ما برخواسته ایستادگی و دفاع کرده و با تمام وجود برای اعتلای نام و آوازه انقلاب اسلامی ایران و شکست نقشه‌های شوم دشمن تلاش کنیم.
این مسئول با اشاره به روحیه ولایت‌مداری بسیجیان عنوان کرد: دشمن در همه حال در نظر دارد بسیج را از این رکن رکین جدا کند چرا که می‌داند با این روحیه ولایت‌مداری که در طول سه دهه اخیر نزد بسیج حفظ شده قادر به اجرایی کردن توطئه‌های خود نیست.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سوق گفت: بسیج مشروعیت خود را از ولایت گرفته و کسانی که فکر می‌کنند خواهند توانست آن را از ولایت جدا کنند آب در هاون می‌کوبند.
‌انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول