اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز:

بسیج عامل بیداری ملل جهان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: حضور بسیجیان در عرصه سازندگی و ایستادگی در برابر استکبار، موجب بیداری ملل جهان شده است.

بسیج عامل بیداری ملل جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس ازشیراز، حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی شنبه‌شب در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه بانک مسکن شیراز اظهار داشت: بعد از فتنه سال 88 سازمان جاسوسی آمریکا و صهیونیست‌ها بر این باور بودند که تمام امکانات برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: حضور بسیج در صحنه انقلاب، نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرده و نظام اسلامی همچنان با اقتدار و سربلندی در صحنه بین‌المللی حضور دارد.
وی تصریح کرد: با حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و ترویج شعارهای آزادی‌خواهانه، پیروزی را برای کشورهای جهان به ویژه منطقه در برابر حکام مستبد هموار کرده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز اضافه کرد: خواندن نماز اول وقت، رعایت امانت و دوری از تقلب و ریا ازسوی تجار مسلمان ایرانی در گذشته موجب ترویج اسلام در کشور مالزی شده و همچنین در عصر و زمان کنونی بسیج و سپاه درس مردانگی و ایثار را در جهان نهادینه کرده‌اند.
مدیر شعب بانک مسکن فارس نیز در ادامه همایش طی سخنانی گفت: در راستای برگزاری هفته بسیج شاهد به نمایش گذاشتن مانورهای دندان‌شکن از سوی دلیرمردان بسیجی بوده‌ایم.
محسن امیری تصریح کرد: با حضور میلیونی بسیجیان در مراسم بزرگداشت هفته بسیج، تنها گوشه‌ای از توان رزمی و قدرت بسیجیان جان بر کف در معرض دید جهانیان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه تهدیدهای اخیر استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بلوف سیاسی بوده است، افزود: با فرمایشات مقام معظم رهبری تمام تهدیدهای دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی بار دیگر با شکست رو به رو شده است.
مدیر شعب بانک مسکن فارس تصریح کرد: با روحیه جنگندگی و حضور بسیجیان در صحنه، استکبار حتی یک لحظه آرزوی حمله به خاک میهن اسلامی را به گور می‌برد.
امیری اضافه کرد: نظام اسلامی با اتکا به سیره امام حسین (ع) فرصتی به دشمن برای دست‌درازی نداده و آماده دفاع جانانه از خاک جمهوری اسلامی است.
وی اظهار داشت: نظام اسلامی با پیروی از ولایت و رهبری از تمام گزندها و آسیب‌ها در امان بوده و برای دست‌یابی به اهداف خود از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.
در پایان مراسم تعدادی از بسیجیان فعال تقدیر شدند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول