اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده دوران دفاع مقدس:

توان بسیج بیمناک برای ایادی کفر است

خبرگزاری فارس: فرمانده دوران دفاع مقدس و از پیشکسوتان عرصه جنگ گفت:‌ توان بسیجیان ما ایادی کفر و استکبار جهانی را به بیم و هراس انداخته است.

توان بسیج بیمناک برای ایادی کفر است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم عصر امروز در یادواره 22 شهید والامقام خلخال اظهار داشت: قدرت و صلابت بسیجیان ما امروز ترس و واهمه به اندام دشمن انداخته است و سبب شده آنها در رسیدن به بسیاری از کام و آرزوی خود در حسرت و حیرت باقی بمانند.
وی با بیان این‌که دشمنان انقلاب اسلامی از قدرت و صلابت بسیج در تمام صحنه‌ها اعم از نظامی، فرهنگی، سازندگی و اجتماعی در هراس و دلهره واقعی هستند، خاطرنشان کرد: تلاش بسیجیان ما در همه این صحنه‌ها در سه دهه گذشته به خوبی ثابت کرده است که بسیج بازوی توانمند انقلاب اسلامی است و باید ارزش‌های آن روز به روز نمایان‌تر شود.
نوعی‌اقدم از بسیج و شهدا به عنوان سرمایه‌های اصیل انقلاب اسلامی و پایداری گفتمان امام (ره) و انقلاب یاد کرد و افزود: تا زمانی که بسیج در صحنه است و حافظ دستاوردهای انقلاب می‌باشد، نباید کوچک‌ترین ترس و واهمه‌ای از فزون‌طلبی استکبار داشت.
به گزارش فارس، این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان یاوه‌گویی‌های اخیر نظام استکباری به ویژه صهیونیسم جعلی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در حالی که قدرت و اقتدار پوشالی خود را از پشتیبانی آمریکا دارد امروز به چنان عربده‌کشی روی آورده است که گویی مبارزان این کشور و بسیجیان صف‌شکن از عربده‌کشی‌های او هراسی به دل دارند در حالی که متلاشی کردن قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی کار یک ساعته نیروهای سپاهی و بسیجی ما است.
وی اضافه کرد: دشمن ناکام و ناامید از همه راه‌ها و مسیرهای طی شده امروز به حربه جدیدی به نام تهدید نظامی روی آورده است در حالی که جنگ هشت ساله عراق علیه ایران می‌تواند نقطه عبرتی برای آنها باشد که بی‌حساب و کتاب دهان باز می‌کنند و تنها یاوه می‌سرایند.
نوعی‌اقدم ادامه داد: آمریکا اگر توان و قدرت مهار بحران‌های داخلی را داشت آن زمان می‌تواند ادعای حمله به ایران را عملی کند که در آن صورت نیز با سنگین‌ترین و سخت‌ترین ابزار قدرت نظام اسلامی یعنی حضور بسیج صف‌شکن روبه‌رو می‌شود.
این مسئول راه نورانی و عزت‌آفرین شهدا را تنها راه نجات‌بخش ما دانست و از این نیروی بسیج به عنوان تداوم‌دهنده راه شهدای عزت‌آفرین یاد کرد.
وی تفکر امام خمینی (ره) را نیز در تشکیل هسته بسیج ستود و بر قدرت دوراندیشی امام در شکل‌گیری این نیروی مخلص احسنت گفت.
در پایان این مراسم به یاد شهدا مداحی شده و حاضران در سوگ حضرت سیدالشهدا به عنوان سرور و سالار شهیدان گریه و ناله کردند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول