اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه عملیاتی سپاه شمال‌غرب کشور:

آمادگی تنها چاره دفاع از نظام و انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه عملیاتی سپاه شمال‌غرب کشور با تاکید بر آمادگی ملت ایران برای دفاع از نظام و انقلاب گفت: آمادگی تنها چاره دفاع از نظام و انقلاب است.

آمادگی تنها چاره دفاع از نظام و انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد اوصانلو بعد از ظهر امروز در همایش 6 هزار نفری بسیجیان استان زنجان اظهار داشت: آمادگی بسیجیان و همه اقشار مردم ایران، تنها راه پیشگیری و دفاع در مقابل دشمنان نظام و انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین اصل آمادگی وجود نظم و سازماندهی در تشکیلات بسیج است، خاطرنشان کرد: آمادگی روحی و جسمی بسیجیان از نشانه‌های بارز نظم و انضباط است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی سپاه شمال‌غرب کشور با بیان اینکه آمادگی مردم و به ویژه بسیجیان باید همه جانبه باشد، اضافه کرد: آمادگی روحی و روانی و آمادگی جسمی به منظور استفاده از سلاح‌ها در مقابل دشمن در جامعه بسیج، یک ضرورت است.
وی با تاکید بر اینکه بصیرت و آگاهی از مسائل روز لازمه امروز جامعه است، افزود: امروز در نقاط مختلف جهان نسبت به کشور اسلامی ایران توطئه چینی می‌شود و مردم با آگاهی خود باید این توطئه‌ها را تشخیص و خنثی کنند.
سردار اوصانلو با اشاره به اینکه چشم طمع دشمن همچنان به سمت ایران است، ادامه داد: بسیجیان با اراده و فرمان ولایت فقیه در راستای دفاع از کشور اسلامی و مقابله با دشمن گام برمی‌دارند.
وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) کشور به منظور دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی نیازمند تشکلی از میان خود مردم بود، تصریح کرد: تشکیل بسیج به این منظور حماسه‌ای بزرگ در کشور ایران محسوب می‌شود.
فرمانده قرارگاه عملیاتی سپاه شمال‌غرب کشور با اشاره به اینکه ساماندهی بسیج از آغاز فعالیت توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی سپرده شد، ادامه داد: بیشتر توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن به دست بسیج و سپاه خنثی شده و خواهد شد.
وی به حضور فعال و گسترده بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضور بسیجیان در همه عرصه‌ها گسترده و با شکوه است.
سردار اوصانلو با بیان اینکه دفاع مقدس هنوز به اتمام نرسیده است، خاطر نشان کرد: بعد از گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی ایران مرزهای کشور در نقاط مختلف مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرد.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و سفر تصریح کرد: برگزاری مراسم عزاداری در پایتخت شور و شعور حسینی (زنجان) از شکوه و عظمت خاصی برخوردار است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول