اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان مطرح کرد:

انتقاد مردم اصفهان از وجود اداره دخانیات در داخل شهر

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اصفهان گفت: وجود اداره دخانیات داخل شهر مردم منطقه را گله‌مند کرده است.

انتقاد مردم اصفهان از وجود اداره دخانیات در داخل شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری تاکید کرد: مراسم عزاداری باید به گونه‌ای باشد که هدف نخست قیام امام حسین (ع) که همان امر به معروف و نهی از منکر به نوجوانان و جوانان است به درستی شناسانده شود. 
وی با بیان اینکه پیش از فرا رسیدن ماه محرم جلسه‌های متعددی با حضور هیئت‌های مذهبی برای برپایی بهتر عزاداری‌ها برگزار شده است، افزود: هر کس به نوبه خود باید برای هر چه با‌شکوه‌تر شدن مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) ‌تلاش کند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: همچنین افراد حاضر در هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری باید مسائل شهری و شهروندی همچون ترافیک و تردد خودروها را در نظر بگیرند تا پلیس و شهروندان دیگر دچار مشکل نشوند.
وی اضافه کرد: مدیریت شهری برای سرویس‌دهی به عزاداران و هیئت‌های مذهبی آمادگی کامل دارد و به اتوبوسرانی و آتش‌نشانی آماده‌باش کامل اعلام شده است.
 
*وجود اداره دخانیات داخل شهر مردم منطقه را گله‌مند کرده است
سردار نصر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به جایگاه اداره دخانیات در یکی از کوچه‌های خیابان خواجو گفت: اداره دخانیات در مرکز شهر و بین دو پل تاریخی سی و سه پل و خواجو فعالیت می‌کند و با ایجاد بوی نامطبوع سبب آزار ساکنان منطقه شده است.
وی تاکید کرد: هم‌جوار اداره دخانیات آسایشگاه جانبازان مطهری قرار دارد که نارضایتی از سوی افراد ساکن در این مکان اعلام شده بنابراین می‌طلبد که در خصوص انتقال این کارخانه به خارج از شهر اقدامات لازم انجام شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول