اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر:

بسیج مصداق ارزش‌های نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر گفت: بسیج آرمان‌گرای امروز، مصداق ارزش‌های نظام اسلامی است.

بسیج مصداق ارزش‌های نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌نیا بعد از ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان نقش بسیج را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌دریغ توصیف کرد و اظهار داشت: آموزش و سازماندهی، ترویج باورهای دینی، معارف اسلامی، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی بسیجیان مورد تأکید است.
وی افزود: هیچ نیرویی صالح‌تر، شجاع‌تر و مقاوم‌تر از بسیج را نمی‌توان در دفاع از آرمان‌های انقلاب پیدا کرد.
موحدی‌نیا با بیان اینکه گستره بسیج به اندازه تمام آحاد جامعه بوده و باید در همه جا حضور داشته باشد، گفت: باید همه مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری هوشیار بوده و به دشمنان قسم خورده کشورمان اجازه دخالت ندهیم و بار دیگر با حضور خود در انتخابات مجلس آنها را ناامید کنیم.
مسعود کاظمی‌مقدم کارشناس سیاسی در این مراسم اظهار داشت: بصیرت‌دهی برای مقابله با جنگ نرم به اقشار مختلف جامعه یکی از راه‌کارهای مبارزه با جنگ نرم در بسیج است که الحمدالله در این راه موفقیت‌های چشمگیری را نیز داشته است.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم ایجاد فاصله بین رهبران انقلاب با مردم است‌، بسیج با تبیین به موقع فرمایشات رهبری معظم انقلاب می‌تواند برای مقابله با این توطئه وارد عمل شود‌، زیرا تنها راه شکست بن‌بست‌ها‌، توجه به فرمایشات ولایت‌فقیه به عنوان عامل وحدت بخش جامعه اسلامی است.
کاظمی بیان داشت: امروز موج بیداری اسلامی کشورهای جهان بر گرفته از ایثار و فداکاری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: بسیجیان باید در مقابله با تمام توطئه‌های دشمنان به ویژه تهدیدات نرم دشمن در تمام عرصه‌های فرهنگی‌، اقتصادی‌، اجتماعی‌ و سیاسی هوشیار باشند.
کاظمی تصریح کرد: امروز بسیجیان مانند زمان هشت سال دفاع مقدس، بار اصلی حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را بر دوش دارند و به خوبی در این زمینه وظیفه‌شناس هستند.  
وی خاطر‌نشان کرد: حقانیت ایران اسلامی روز به‌ روز بیشتر هویدا می‌شود و بدون تردید نقش بسیجیان عزیز در کسب موفقیت‌های نظام اسلامی غیر قابل انکار است.
کاظمی با اشاره به انتخابات مجلس گفت: باید زمینه حضور مردم در انتخابات فراهم شود و باید همه مردم هوشیارانه و با تأسی از فرمان‌های  ولایت‌فقیه در انتخابات حضور یابند و اجازه سوء استفاده به دشمنان از این فرصت را ندهند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول