اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ۱۰ گردان بسیج؛

همایش بزرگ بسیجیان کنگاور برگزار شد‌

خبرگزاری فارس: در سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، همایش بزرگ بسیجیان شهرستان کنگاور با حضور ۱۰ گردان بسیج برگزار شد‌.

همایش بزرگ بسیجیان کنگاور برگزار شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در این همایش که پیش از ظهر با حضور اعضای ۱۰ گردان عاشورا، چهارگردان الزهرا، گردان امام حسین (ع) و پایگاه‌های مقاومت شهر و روستا برگزار شد، علی کرمی از یادگاران دفاع مقدس طی سخنانی با اشاره به نقش برجسته بسیج در همه عرصه‌های انقلاب گفت‌: حضرت امام خمینی (ره) با بصیرت و شناخت کامل از شرایط آن دوران در سال 58 دستور تشکیل سازمان مردمی بسیج را صادر کردند و هدف از آن، ایجاد توانایی لازم در همه افراد معتقد به نظام اسلامی و اهداف انقلاب، به منظور دفاع از کشور و نظام و دستاوردهای بزرگ آن بود‌.
وی اظهار کرد: با گذشت بیش از ۳۰ سال از تشکیل این سازمان بزرگ مردمی‌، نقش برجسته آن در صیانت از آرمان‌های نظام الهی ایران اسلامی هر روز بیشتر از پیش نمایان می‌شود‌.
کرمی با اشاره به اینکه جنگ استکبار با کشور اسلامی ما تمام نشده بلکه شکل آن تغییر کرده است، تصریح کرد: دشمن استکباری که از جنگ نظامی بهره‌ای به جز خفت نبرد‌، امروزه به تهاجم فرهنگی یا همان جنگ نرم روی آورده که بحمدالله با هوشیاری و بصیرت جوانان بسیجی، این حرکت دشمن هم سرنوشتی به جز ذلت برای آنان به دنبال نخواهد داشت‌.
وی اضافه کرد: فلسفه بسیج در واقع استفاده از ظرفیت بی‌نظیر نیروی مردمی برای کوتاه کردن دست زیاده‌خواهان و دشمنان است و موج اسلام‌خواهی که امروزه در کشورهای منطقه و به نام بهار عربی به راه افتاده به نوعی الگوبرداری از حرکت عظیم مردم ایران در ایجاد کشوری مستقل و خودساخته است‌.
در ادامه این مراسم، بسیجیان شهرستان کنگاور در قالب تیم‌های مختلف ورزشی، توان و آمادگی بالای خود برای حراست از کشور و نظام الهی حاکم بر آن را در معرض دید همگان قرار دادند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول