اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردبیل:

توجه به منفعت شخصی در فرهنگ بسیج بی‌معناست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: توجه به منفعت شخصی در فرهنگ والای بسیجی هیچ معنایی ندارد.

توجه به منفعت شخصی در فرهنگ بسیج بی‌معناست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در گردهمایی روحانیون شهر اردبیل اظهار داشت: بسیج فدایی ولایت و گفتمان امام و شهداست و به یقین از این اندیشه آرمانی به نفع گروه یا جناح خاص برنمی‌گردد.
وی با بیان اینکه بسیجیان در سنگر مبارزه با کفر و نفاق با بصیرت و هوشیاری کامل در صحنه هستند، افزود: شهیدانی چون پیرزاده‌ها و بهشتی‌ها در سنگر مبارزه و مقابله با نفاق ایستادند و به فیض شهادت رسیدن به طوری که انقلاب اسلامی در این مسیر 17 هزار شهید داده است.
این مسئول یکی از جبهه‌های آگاهی بسیجیان و مبارزه با استکبار را مقابله جدی با معاندان و منافقان دانست و گفت: بسیج در مقابل تفکری که در صدد محصور کردن قدرت ولایت بود و یا می‌خواست اندیشه پیوند سیاست با دین را جدا از هم نشان دهد ایستاد و اجازه نداد در این تفکر دشمن پیروز باشد.
فرمانده سپاه اردبیل به مقابله بسیجیان در چهار جبهه سخت و سنگین اشاره کرد و افزود: در یک اصطلاح نظامی، نظامی‌ها معتقدند آفند انسان را به پیروزی می‌رساند و پدافند او را از شکست نجات می‌دهد که در همین راستا بسیجیان ما با آفند و پدافند درست پیروزی‌ها را رقم زدند.
وی روحیه بسیجیان را تکلیف‌مدار و انجام دهنده وظایف محوله اعلام کرد و ابراز داشت: اگر دشمن با 12 لشکر در جنگ هشت ساله به کشورمان حمله کرد با ذلت تمام به واسطه پایداری ملت ایران با 80 لشکر خوار و زبون شده قطعنامه را قبول کرد و به جنگ نظامی پایان داد.
 
ایران از 93 تیپ رزمی دشمن اسیر داشت
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران جنگ از 93 تیپ رزمی دشمن نیروهایی را به اسارت گرفته بود، افزود: شهید مرحمت بالازاده و شهدای دیگر با نهایت سادگی و بی‌ادعایی از روستای گرمی‌چایی به شرق دجله اعزام شده و با شور و شوق خاص در برابر استکبار جهانی که تمام عیار به صحنه آمده بود تا انقلاب را زمین‌گیر کند، ایستادگی کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه اردبیل به سختی‌ها و مشکلات مقابله بسیجیان با دشمن تا بن دندان مسلح اشاره کرد و افزود: بسیجیان ما نه با توپ و تانک و موشک بلکه با عشق حقیقی در صحنه مقابله با دشمن حاضر شدند و امروز نیز در صحنه عاشقان در خدمت نظام هستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول