اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم:

آرمان‌خواهی جوانان در معرض هجوم دشمن قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم گفت: آرمان‌خواهی جامعه و جوانان ما امروز در معرض تیرها و توطئه‌های دشمن قرار گرفته و باید برای نجات این ارزش‌ها کوشید.

آرمان‌خواهی جوانان در معرض هجوم دشمن قرار گرفته است
لیلا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: بسیج خواهران به عنوان نخستین و گسترده‌ترین شبکه اجتماعی زنان پس از پیروزی انقلاب همواره با به کارگیری زنان مومن، مخلص و متعهد در عرصه‌های علمی، فرهنگی و مذهبی فعالیت‌های موثری انجام داده است.
وی افزود: هفته بسیج در واقع فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و روحیه بسیجی در آحاد ملت ایران به ویژه جوانان است.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم ادامه داد: با توجه به شرایط امروز جامعه، بسیجیان مسئولیت بسیار سنگینی در قبال جامعه و مردم در مبارزه با جنگ نرم دارند.
وی افزود: در شرایطی که دشمن تمام تمرکزش بر استحاله فرهنگ جامعه ماست و از طرف دیگر حرکت‌های بیداری و جنبش‌های آزادی‌خواه از خاورمیانه تا قلب کشورهای غربی رسیده است؛ نقش روشنگرانه آحاد بسیجیان امروز بسیار پررنگ‌تر از گذشته به نظر می‌رسد.
حیدری بیان کرد: تبیین نقش ولایت فقیه به عنوان ضامن زندگی طیبه انسان در جامعه اسلامی امروز برای نسل جدید و تمام کسانی که به دنبال آغاز حرکتی نو در زندگی اجتماعی انسان هستند، یکی دیگر از ماموریت‌های خطیر بسیج است.
وی خاطرنشان کرد: آرمان‌خواهی جامعه و جوانان ما امروز در معرض تیرها و توطئه‌های دشمن قرار گرفته که باید برای نجات این ارزش‌ها از چنگال کسانی که می‌خواهند مادی طلبی را در جامعه اصل قلمداد کنند، کوشید.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم ادامه داد: این ایستادگی در مقابل نقشه‌های شوم دشمن به ابزارهایی نیاز دارد که آشنایی با سیره ائمه(ع) به خصوص واکاوی زندگی سیاسی امام علی(ع) مهم‌ترین آن است.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: سازمان بسیج جامعه زنان استان قم با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برنامه‌هایی را در راستای ماموریت‌های خود در هفته بسیج تدارک دیده و اجرا کرده است.
حیدری گفت: به منظور توسعه فرهنگ حجاب و عفاف که از ماموریت‌های اصلی بسیج جامعه زنان است، کارگاه آموزشی مربی‌گری حجاب و عفاف به صورت استانی در این هفته آغاز به کار می‌کند.
وی تاکید کرد: همچنین نشست‌های تخصصی و نمایشگاه‌های متعدد در سطح رده‌ها و اقشار با این موضوع به منظور ارتقای سطح بینش و دانش مربیان عقیدتی سازمان برگزار می‌شود.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم در پایان خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات مقاله نویسی و کتابخوانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و شب شعر از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان استان قم در این هفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول