اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان خبر داد:

پخش 5000 دقیقه‌ برنامه از‌ سیمای اصفهان درباره جشنواره فیلم‌ کودک

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: در بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان صدا و سیما مرکز اصفهان حدود 5هزار دقیقه‌ برنامه‌ از این جشنواره را پوشش داد.

پخش 5000 دقیقه‌ برنامه از‌ سیمای اصفهان درباره جشنواره فیلم‌ کودک
علی کلباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز اصفهان در پوشش رسانه‌ای بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان 4هزار و 890 دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی و خبری تولید کرده است.
وی با اشاره به اینکه پخش برنامه‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در گستره استانی، ملی و بین‌المللی بوده است، بیان داشت: حوزه معاونت سیما در طول برگزاری جشنواره بیست‌ و پنجم فیلم کودک توانست یک هزار و 53 دقیقه برنامه تلویزیونی تولید و برای مخاطبان شبکه اصفهان پخش کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اعلام این مطلب افزود: حوزه معاونت سیما با بیش از 2هزار 460 دقیقه ارتباط مستقیم با شبکه‌های ملی و فراملی و حضور هنرمندان و بازیگران برنامه‌های جمعه به جمعه، فیتیله، ململ، قلقلی و مجریان برنامه‌های کودک دهه 60 توانست در طول جشنواره برنامه داشته باشد.
وی اضافه کرد: حوزه صدای مرکز اصفهان نیز با650 دقیقه برنامه  فعالیت‌های جشنواره بیست ‌و پنجم کودکان و نوجوانان را به گوش همگان رساند. 
کلباسی گفت: برنامه پرواز پروانه‌ها هر روز به صورت زنده به مدت 160 دقیقه در طول برگزاری جشنواره از تالار فرشچیان و همچنین 400 دقیقه برنامه و گزارش در برنامه‌های رادیویی تهیه و پخش شده است.
وی با اشاره به اینکه در مدت چهار روز برگزاری جشنواره فیلم کودک صدا و سیمای مرکز اصفهان به صورت زنده و مستقیم برنامه داشته است، تصریح کرد: در بخش ارتباط مستقیم، رادیوی اصفهان روزانه به مدت 30 دقیقه برنامه‌ای با عنوان پرانتز باز داشته که مورد توجه مخاطبان رادیویی در سطح کشور قرار گرفته است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان تاکید کرد: در طول برگزاری بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تولید 250 دقیقه خبر و گزارش در شبکه‌های استانی، ملی، فراملی با پوشش صدا و سیمای مرکز اصفهان صورت گرفته است.
وی با اشاره به پنج ارتباط مستقیم با شبکه بین‌المللی خبر و اخبار جوانه‌ها اظهار داشت: از جمله فعالیت‌های حوزه معاونت اطلاعات و اخبار مرکز صدا و سیمای مرکز اصفهان می‌توان به تهیه و ارسال 23 خبر و گزارش مکتوب رادیویی و تلویزیونی به شبکه‌های سراسری و تهیه و پخش 82 خبر و گزارش در بخش‌های خبری تلویزیونی و رادیویی استانی را نام برد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول