اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

40 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه مهارت‌های زندگی را می‌گذرانند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 40 هزار دانش‌آموز پایه سوم دبیرستان زیر نظر 700 مشاور، آموزش مهارت‌های زندگی را می‌بینند.

40 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه مهارت‌های زندگی را می‌گذرانند
محمدتقی فخریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در حوزه آموزش خانواده و مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان کم‌کاری صورت گرفته است که اکنون با افزایش آمار طلاق در کشور مواجه هستیم.
فخریان افزود: برگزاری کلاس‌های مهارت‌های زندگی، مشاوره، و آموزش خانواده اسلامی به پایداری ازدواج‌ها کمک موثری می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: برگزاری کلاس برای اولیای دانش‌آموزان به تحکیم بنیاد خانواده‌ها منجر می‌شود.
فخریان گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و حفظ قرآن کریم در سطوح مختلف مدارس برای دانش‌آموزان و اولیا از راه‌های موثر در شناخت نهاد خانواده در تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: 700 مشاور دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا هستند طی دو ماه دانش‌آموزان را با مهارت‌های زندگی اسلامی آشنا می‌کنند.
فخریان در ادامه از برگزاری 200 هزار ساعت حضور اولیا در حوزه آموزش، 300 هزار ساعت در حوزه پرورشی و 100 هزار ساعت در حوزه افزایش فضاهای آموزشی در کنار مربیان آموزش و پرورش خراسان رضوی نام برد و گفت: اولیا تا به حال 666 هزار و 352 ساعت آموزش دیده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه اظهار داشت: ارتباط برقرار شده بین آموزش و پرورش، مدرسه و اولیا را نمی‌توان ارزش‌گذاری کرد.
فخریان از برگزاری هزار و 500 نشست و 80 همایش در هفته خانواده برای تحکیم روابط مدرسه و خانواده خبر داد و گفت: مجله پیوند، پل ارتباطی مکتوب بین اولیا و آموزش و پرورش است.
وی افزود: آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اردوی خانواده متعالی را برای دو هزار نفر از دانش‌آموزان و اولیا آنها برگزار کرده است که در فضاهای آموزشی بسیار موثر بوده است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول