اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با توهین تماشاگران کردستانی در لیگ دسته یک بسکتبال؛

فیلم‌ بازی کاله مازندران به فدراسیون ارسال می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال دسته یکی کاله مازندران گفت: با توهین تماشاگران کردستانی در هفته پنجم لیگ دسته یک بسکتبال، فیلم بازی کاله مازندران مقابل هیئت کردستان به فدراسیون بسکتبال ارسال می‌شود.

فیلم‌ بازی کاله مازندران به فدراسیون ارسال می‌شود
علی محمد رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل با اشاره به توهین هواداران منتسب به هیئت بسکتبال کردستان در هفته پنجم لیگ دسته یک بسکتبال بیان داشت: جمعه گذشته، هفته پنجم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور برگزار شد که تنها نماینده مازندران در کردستان میهمان هیئت بسکتبال این استان بود.
وی ابراز داشت: این دیدار با قضاوت ضعیف داور دیدار همراه بود و همچنین تیم بسکتبال کاله مازندران با توهین و فحش تماشاگران منتسب به کردستان پذیرایی شد.
رجایی با اشاره به برگزاری دیدار پرتنش بین این دو تیم یادآور شد: در عمر ورزشی خودم در هیچ دیداری چنین توهین‌هایی را به گوش نشنیدم که به اعضای تیم میهمان روا دارند.
وی با تاکید اینکه باید گزارش بازی از سوی نمایندگان و ناظر دیدار به فدراسیون ارسال شود، یادآور شد: نباید در زمین ورزش چنین الفاظی به کار برده شود زیرا تماشاگران ما بیشتر از قشر نوجوان و جوان هستند و باید در این میادین اخلاف و آداب اسلامی را فرا گیرند.
سرپرست تیم بسکتبال دسته یکی کاله مازندران با اعلام اینکه کاله مازندران با نتیجه 70 بر 60 مقابل هیئت بسکتبال کردستان شکست خورد، گفت: ما فیلم بازی این دو تیم را برای فدراسیون بسکتبال ارسال می‌کنیم و اگر عکس‌العملی از سوی فدراسیون اتخاذ نشود انصراف خود را اعلام می کنیم.
به گزارش فارس، با سپری شدن پنج هفته از لیگ دسته یک بسکتبال کشور در گروه دوم این دوره از رقابت‌ها تیم کاله مازندران با سه پیروزی و دو شکست و کسب هشت امتیاز در رده سوم جای دارد.
همچنین هیئت بسکتبال کردستان نیز با چهار پیروزی و یک شکست 9 امتیازی بوده و بعد از داماش لنگرود در مکان دوم این دوره از رقابت‌ها جای دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول