اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا؛

بسکتبال ذوب آهن حریفان خود را شناخت

خبرگزاری فارس: با مشخص شدن گروه بندی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن حریفان خود را شناخت و با قهرمان آسیا هم گروه شد.

بسکتبال ذوب آهن حریفان خود را شناخت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قرعه‌کشی رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا انجام شد که تیم ذوب‌آهن با دیگر نماینده ایران هم‌گروه شد.
تیم بسکتبال ذوب آهن که به عنوان نایب قهرمانی لیگ ایران سهمیه آسیایی کسب کرد، در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های لریاضی لبنان، مدافع عنوان قهرمانی، پتروشیمی بندر امام، آرامکس اردن و الاتحاد یمن هم گروه شد.
رقابت‌های گروه A از 11 ژانویه (21 دی) در لبنان برگزار می‌شود و تیم‌ ذوب‌آهن به مصاف حریفان خود می‌رود.
در گروه B این مسابقات دوهوک عراق، الشانفیل لبنان، مهرام ایران، تیم سوم غرب آسیا، دانشگاه اردن و المتحد لبنان از 22 ژانویه (2 بهمن) در عراق به مصاف یکدیگر می‌رود.
تیم بسکتبال ذوب‌آهن در دوره گذشته که در مسابقات آسیایی شرکت کرده است، نتوانسته به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کند و در دور مقدماتی از رقابت‌ها حذف شده است.
به گزارش فارس، با گذشت هشت هفته از مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم ذوب‌آهن با برد در تمام دیدارها به همراه تیم مهرام صدرنشین است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول