اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان:

بسکتبال فولاد ماهان از لحاظ روحی آماده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: پیروزی با اختلاف نزدیک به چهل امتیاز برابر دانشگاه آزاد و پیش از شهر آورد بسکتبال اصفهان از نظر روحی تیم فولاد ماهان را تقویت کرد.

بسکتبال فولاد ماهان از لحاظ روحی آماده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن صادق‌زاده شامگاه گذشته در حاشیه تمرینات این تیم اظهار داشت: البته ما نباید از کسب این پیروزی برابر دانشگاه آزاد دچار غرور شویم، راه زیادی تا پایان لیگ داریم و هنوز کیفیت تیم‌ها به خوبی مشخص نشده است.
وی ذوب آهن را هماهمنگ‌ترین تیم لیگ خواند و افزود: در مورد شهر آورد باید عنوان کنم که این بازی مورد توجه تمام دوستداران بسکتبال در ایران است.
سرمربی تیم ماهان ادامه داد: انتظار داریم دو تیم با ارایه یک بازی با کیفیت و زیبا استقبال گرمی از هواداران به عمل آورند، هواداران فولاد ماهان در تمام بازی‌های خانگی به خوبی از ما حمایت کرده‌اند و در این دیدار نیز با حمایت آنها به میدان می‌رویم.
وی با بیان اینکه ذوب‌آهن کم‌ترین تغییرات را در ترکیب خود داشته است، تاکید کرد: در این فصل تیم‌ها فقط از یک بازیکن خارجی می‌توانند استفاده کنند و بازیکنان داخلی نیز با توجه به برخی پارامترها سهمیه بندی شده‌اند که با وجود این شرایط اوضاع به گونه‌ای رقم خورد تا ذوب‌آهن کم‌ترین تغییر را در تیمش داشته باشد.
صادق‌زاده اضافه کرد: آنها نزدیک به 10 سال در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و بازیکنان جوان این تیم نیز بازیکنان شایسته‌ای هستند و از نظر من ذوب آهن شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ امسال دارد.
وی افزود: به هر حال ما به مجموعه ذوب‌آهن احترام می‌گذاریم اما در این مسابقه سعی به کسب پیروزی داریم تا به هدف اصلی خود و حضور در جمع مدعیان نزدیک شویم.
این سرمربی با اشاره به اینکه فولاد ماهان از بازیکنان بسیار خوب و با تجربه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: ماهان نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند، بنابراین به زمان بیشتری برای هماهنگی مطلوب و شرایط ویژه مورد نظر نیاز دارد.
وی ادامه داد: به اعتقاد من شهر آورد اصفهان قابل پیش‌بینی نیست، نتیجه مسابقه را در پایان بازی می‌بینیم، تنها انتظار داریم از این بازی سخت و دشوار سر بلند خارج شویم.
به گزارش فارس، تیم‌های فولاد ماهان سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز در سالن ملت اصفهان و به میزبانی ذوب آهن به مصاف می‌روند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول