اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت بسکتبال شهرکرد خبر داد:

شهرکرد میزبان دور رفت مسابقات بسکتبال کشور

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت بسکتبال شهرکرد گفت: دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ یک بانوان کشور در شهرکرد برگزار می‏شود.

شهرکرد میزبان دور رفت مسابقات بسکتبال کشور
معصومه کبیریان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این مسابقات با حضور شش تیم شهرکرد، ذوب آهن اصفهان، همدان و سه تیم از تهران برگزار می‎شود.
وی با بیان اینکه دوره برگشت این مسابقات در تهران برگزار می‎شود، گفت: در مجموع دو تیم برگزیده این مسابقات به مسابقات سوپر لیگ کشور راه پیدا می‌کنند.
کبیریان با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیم بانوان استان، گفت: با توجه به شرایط فنی و موقعیت خوب تیم و همچنین امتیاز میزبانی برگزاری این مسابقات امیدواریم بتوانیم با کسب یک عنوان به مسابقات سوپر لیگ کشور راه یابیم.
نائب رئیس هیئت بسکتبال چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برهمین اساس به‌منظور تکمیل کادر فنی و تقویت سطح بازی بازیکنان برای صعود به مسابقات سوپر لیگ کشور یک بازیکن تاکتیکی از خارج از استان و همچنین یک مربی اصفهانی را به مجموعه تیم اضافه کرده‌ایم تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.
وی حضور تماشاگران در جریان برگزاری مسابقات را یکی دیگر از امتیازات فراروی این تیم عنوان کرد و گفت: تماشاگران شهرکرد با حضور پرشور در جریان برگزاری مسابقه انگیزه خوبی به بازیکنان تیم می‌بخشند که می‎تواند یکی از دلایل موفقیت این تیم به‎شمار رود.
کبیریان بر ضرورت برنامه‌ریزی در راستای توسعه ورزش در این استان تأکید کرد و گفت: ورزش در ایران همیشه به عنوان یکی از مباحث فرعی در اقتصاد مورد توجه قرار گرفته است، موضوعی که در کشورهای توسعه یافته به عنوان یک رکن مهم اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به آن نگاه می‌شود.
وی خواستار همکاری مسئولان استان برای ارتقای جایگاه تیم بسکتبال شهرکرد شد و تأکید کرد: از مسئولان استان تقاضا دارم تا به ورزش و هیئت‌های ورزشی استان توجه بیشتری کنند، زیرا در این استان با ظرفیت و توان بالای اقتصادی، توانایی‎های زیادی به‎منظور حمایت مالی بیشتر بخش خصوصی و دولتی از ورزش وجود دارد.
دور رفت مسابقات بسکتبال لیگ یک بانوان کشور همزمان با سوم آذرماه جاری در شهرکرد برگزار می‏شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول