اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر؛

مرحله استانی مسابقات قرآن در بشرویه پایان یافت

خبرگزاری فارس: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی حفظ و قرائت و ترتیل استان خراسان جنوبی با معرفی نفرات برگزیده در شهرستان بشرویه پایان یافت.

مرحله استانی مسابقات قرآن در بشرویه پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات در محل فاطمیه بشرویه اظهار داشت: داشتن جوانان علاقه‌مند به قرآن و مسئولان متعهد و ولایت‌مدار از نعمتهایی است که برای آن باید شکرگزار باشیم.
حجت‌الاسلام محمد‌طاهرگرایلی ادامه داد: باید از ظرفیت قرآن و هنرهای وابسته به آن به بهترین نحو و استفاده در تمامی مراسمات و برنامه‌ها استفاده کنیم.
امام جمعه بشرویه نیز در این مراسم بیداری اسلامی را در امتداد حرکت امر به معروف و نهی از منکر انقلاب اسلامی عنوان کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد شمس‌الدین اتحاد و وحدت را عامل اصلی استحکام و پیشرفت انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآورشد: حضور تمامی علاقه‌مندان به ساحت قرآن از تمامی استان چه سنی و چه شیعه نمایانگر این اتحاد و و وحدت است.
در ادامه این مراسم برگزیدگان این مسابقات معرفی شدند.
در قسمت قرائت قرآن کریم در بخش برادران و در رده سنی بزرگسال محسن بزم‌آرا، علیرضا محمدنژاد و جمشید سورگی هر سه از بیرجند حائز رتبه‌های برتر شدند.
در این قسمت و در بخش شکوفه‌ها و زیر 16 سال ایمان نیک شعار، سید جواد موسوی‌فرد از بیرجند و سید ابراهیم نوربخش از قاینات رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته ترتیل برادران و در قسمت بزرگسالان حسن محمدنژاد از بیرجند، محسن سکندری‌مقدم از فردوس و مرتضی رستمیان از بیرجند و در رده سنی زیر 16 سال احمدرضا بذرافشان از بیرجند، مرتضی مرادی و حمیدرضا رحمتی از قاینات موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.
این مسابقات در بخش حفظ کل قرآن کریم با معرفی ابوالقاسم باقری و سید مهدی کاظمی از بیرجند و محمود توتکی از سربیشه به عنوان نفرات برگزیده ادامه پیدا کرد.
در بخش حفظ 20،10،5 جزء از قرآن کریم، مصطفی فریدونی از بیرجند، علی جمعه قربانی از قاینات، محسن سلطانی از سربیشه، محمد نظری، امیر زارع، هادی خسروی، امیر کاری و مهدی گندمی از بیرجند و محمد امین قاسمی و مصطفی بلوچی از سربیشه معرفی شدند.
در بخش خواهران و در قرائت بزرگسالان فاطمه کارکن از بیرجند، زهرا قاسمی از قاینات و معصومه شریف‌زاده از فردوس به عنوان رتبه‌های برتر به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.
در این دوره از مسابقات در قسمت قرائت زیر 16 سال محدثه خزایی‌نژاد از قاین، سیده محدثه شایسته‌پور و محدثه کارگر از بیرجند و در ترتیل بزرگسالان خواهر نیز فرزانه کارکن، فرزانه شکوهیان و فاطمه شریفی‌پور از بیرجند به عنوان نفرات برگزیده و تقدیر شدند.
در بخش ترتیل و در رده سنی شکوفه‌ها وحیده زارع از قاین، سکینه خراشادی‌زاده از بیرجند و گوهر محبتی از فردوس و حفظ 10 جزء نیز سیده زهره عبدالهی از بیرجند، محبوبه عامری از شهر خضری و سمیه حسینی از سربیشه حائز رتبه‌های برتر شدند.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول