اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان:

شهرضا دومین شهر پایلوت راه‌اندازی ایستگاه کتاب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: شهرضا پس از کاشان به عنوان دومین شهر پایلوت راه‌اندازی ایستگاه‌های کتاب در استان اصفهان انتخاب شده است.

شهرضا دومین شهر پایلوت راه‌اندازی ایستگاه کتاب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، غلام‌رضا یاوری با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار نهضت مطالعه مفید شهرضا اظهار داشت: استان اصفهان طی دو سال گذشته رتبه نخست کشور در تعداد کتابخانه‌های عمومی تحت پوشش، کتابخانه‌های مشارکتی و فضاهای کتابخانه‌ای را کسب کرده است.
وی افزود: امروز هر اقدامی موجب گسترش سطح عمومی و قدرت درک مفاهیم شهروندان شود، حسنه‌ای بزرگ است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان تصریح کرد: شهرضا پس از کاشان به عنوان دومین شهر پایلوت راه‌اندازی ایستگاه‌های کتاب در استان اصفهان انتخاب شده است.
وی گفت: در طول دو سال گذشته 75 نیروی جوان در کتابخانه‌های استان از طریق آزمون استخدام کشوری پذیرفته و مشغول به کار شده‌اند.
یاوری با اشاره به حمایت‌های استاندار اصفهان و فرمانداران شهرستان‌ها در راستای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه تاکید کرد: در حال حاضر بودجه اختصاص داده شده به موضوع کتاب و کتاب‌خوانی از یک ‌میلیارد و 800 میلیون تومان سال گذشته به چهار ‌میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش یافته است.
وی در ادامه از اختصاص 2هزار و 200 مترمربع زمین از سوی سازمان مسکن ‌و شهرسازی به منظور ایجاد  کتابخانه استاندارد مرکز شهر در شهرستان شهرضا خبر داد و گفت: با توجه به آغاز دور چهارم سفرهای ریاست جمهوری انتظار داریم عملیات احداث آن به زودی آغاز شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول