اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور واحد کودک و نوجوان شبکه دوم سیما:

رقبای کتاب کودک و نوجوان فراوان شده است

خبرگزاری فارس: مشاور واحد کودک و نوجوان شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: کتاب کودک و نوجوان در عرصه رسانه رقبای بسیاری را پیدا کرده که ادامه حیات را برای آن دشوار می‌کند.

رقبای کتاب کودک و نوجوان فراوان شده است
محمد میرکیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه لوح‌های فشرده و سی‌دی‌های بازی‌های کودکان از رقبای اصلی کتاب هستند، اظهار داشت: کتاب تا 15 سال گذشته به این میزان رقیب نداشت و اکنون در میان رقبای خود مانند کامپیوتر، بازی‌های رایانه‌ای و ماهواره قرار گرفته است.
وی افزود: به هر میزان نیازهای بچه‌ها را مطابق با آروزهای آنان تعریف کنیم بیشتر جواب می‌دهد و آثاری را که در دیگر رسانه‌ها قابل ارائه نباشند باید در کتاب تولید کنیم.
این نویسنده کتاب کودک و نوجوان اضافه کرد: بخشی از نهادینه کردن فرهنگ مطالعه باید در خانواده‌ها اتفاق بیافتد و پدر و مادر بخشی از زندگی خود را به کتاب و کتاب‌خوانی اختصاص دهند و همراه با فرزندان در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کنند تا کودکان از خردسالی با فضای کتاب و مطالعه آشنا شوند که این مهم موجب نگاه مثبت کودکان در آینده می‌شود.
مشاور واحد کودک و نوجوان شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: هر تلاشی انجام شود تا آثار مکتوب منظم‌تر و آسان‌تر به دست مخاطب برسد کار شایسته و قابل تقدیری است.
به گزارش فارس، محمد میرکیانی نزدیک به سه دهه به کار نویسندگی کتاب کودک و نوجوان مشغول است و در این مدت 70 کتاب را به چاپ رسانده و سه بار برنده کتاب سال شده که برخی از آثار وی در کشورهای همسایه نیز ترجمه شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول