اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد:

تقویت امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانشگاه‌های جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از تقویت امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانشگاه‌های جم خبر داد.

تقویت امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانشگاه‌های جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی در نشست با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی جم اظهار داشت: توسعه مراکز آموزش عالی در شهرستان جم مورد توجه همه مسئولان قرار دارد و این پالایشگاه در راستای افزایش توان علمی منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
وی افزود: شهرستان جم دارای استعدادهای درخشان علمی است و جوانان این شهرستان نیز دارای هوش و استعداد بالایی هستند و باید در راستای پرورش این استعدادها اهتمام ورزیم.
مدیرعامل پالایشگاه جم از تقویت امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانشگاه‌های جم خبر داد و خاطرنشان کرد: پالایشگاه جم در راستای افزایش توان دانشگاه‌ها تلاش خوبی داشته و برای تجهیز امکانات موجود در این دانشگاه‌ها اعم از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری همه ظرفیت خود را به کار می‌گیریم.
اسلامی شرکت پالایش گاز فجر جم و تاسیسات آن را مانند دانشگاهی بزرگ برای دانشجویان منطقه ذکر کرد و بیان داشت: دانشجویان در بازدید خود از این پالایشگاه می‌توانند کار و تلاش عملی و علمی فرزندان این آب و خاک را به چشم ببینند.
وی افزود: جم قابلیت پیشرفت بسیار بیشتری دارد و استفاده بهینه از امکانات موجود تاثیر زیادی در این راستا دارد و همه مسئولان باید با جدیت تلاش کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم نیز اظهار داشت: توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی موجبات رشد و تعالی در تمام زمینه‌ها را فراهم می‌کند و کیفیت‌بخشی در امر تحصیل در دانشگاه‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.
محمد کارگر افزود: همه مسئولان جم برای پیشرفت مراکز علمی بسیج شده‌اند و پیشرفت نسبتا خوبی نیز در این مدت کوتاه حاصل شده است.
وی از تعامل بسیار منطقی و مفید پالایشگاه فجر جم با بدنه دانشگاه در شهرستان جم تشکر کرد.
رئیس دانشگاه آزاد جم گفت: بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم از فرزندان کارکنان پالایشگاه فجر جم هستند و امیدواریم در آینده این ظرفیت افزایش یابد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول