اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات تیراندازی بسیج کشور در شیراز

خبرگزاری فارس: چهارمین هفته مسابقات تیراندازی لیگ برتر بسیج کشور همزمان با هفته بسیج در شیراز برگزار شد.

برگزاری مسابقات تیراندازی بسیج کشور در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بعد از ظهر امروز همزمان با هفته بسیج، چهارمین هفته از دومین دوره مسابقات تیراندازی لیگ برتر بسیج کشور به میزبانی مرکز تربیت‌بدنی سپاه فجر استان فارس در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.
در حاشیه این مسابقات ابوالفضل سورانی رئیس هیئت تیراندازی سازمان بسیج ورزش بسیج کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته چهارم از دومین دوره مسابقات تیراندازی لیگ برتر بسیج کشور در رشته‌های تپانچه و تفنگ بادی در سطح استاندارد بین‌المللی با شرکت 9 تیم در شیراز برگزار شد که در هر رشته تیم‌های شرکت کننده با چهار تیرانداز شرکت داشتند.
وی افزود: استان‌های فارس، اصفهان، مرکزی، تهران، خراسان رضوی، قزوین، آذربایجان شرقی، بوشهر و سمنان در این مسابقات شرکت کردند.
رئیس هیئت تیراندازی سازمان بسیج ورزش بسیج کشور، رشد جوانان بسیجی، راهیابی به لیگ برتر کشور و موفقیت در آن مسابقات را از اهداف برگزاری این جشنواره و لیگ عنوان و خاطرنشان کرد: سه نفری که در سطح بین‌المللی مسابقات تیراندازی سهمیه المپیک کردند شامل ابراهیم برخورداری، الهه احمدی و مه‌لقا جام بزرگی به ترتیب از استان‌های قزوین، تهران و همدان، بسیجی هستند.
سورانی با تقدیر از سپاه فجر استان فارس و مرکز تربیت بدنی آن به دلیل میزبانی مناسب این مسابقات اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ... از اقدامات فرهنگی انجام شده در حاشیه برگزاری لیگ تیراندازی بسیج کشور است.
این مسئول بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات پس از برگزاری هفته پنجم آن در اصفهان مشخص می‌شود.
وی بیان داشت: همزمان با این مسابقات نیز در مسابقات لیگ قهرمانی نیروهای مسلح که در تهران برگزار می‌شود تیم تیراندازی بسیج شرکت کرده است.
در ادامه محمدرضا جوانی مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه فجر استان فارس در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در جشنواره لیگ تیراندازی بسیج کشور به میزبانی تربیت بدنی سپاه فجر فارس اسکان و محل مسابقه، امکانات مناسب و... را برای شرکت کنندگان مهیا و در کنار این مسابقات برنامه‌های فرهنگی دیگری شامل زیارت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع)، سیدعلاءالدین حسین (ع) و تجلیل از خانواده شهدا و... را اجرا کردیم.
وی با اشاره به برنامه‌های ورزشی سپاه فجر استان فارس در هفته بسیج گفت: ناحیه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان فارس نیز برنامه‌های مختلف ورزشی در این هفته داشتند و ما نیز برنامه‌ها و سیاست‌های کلان ورزشی را به آن‌ها ابلاغ کردیم.
مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه فجر استان فارس، برگزاری کوه‌پیمایی، پیاده‌روی، مسابقات ورزشی  شامل فوتسال، تیراندازی و غیره را از جمله برنامه‌های ورزشی سپاه فجر فارس در هفته بسیج برشمرد و تصریح کرد: امسال شهید حمیدرضا فرخی شهید شاخص ورزشی استان فارس شده است.
جوانی در ادامه با تقدیر از غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس به دلیل حمایت تمام‌جانبه از ورزش به ویژه ورزش قشر بسیج و تورج موید مدیرکل اداره ورزش و امور جوانان این استان ابراز داشت: تیم استان فارس در رشته‌های تپانچه با جاسم دهقانی، فردین حسینی، امین نام‌آور و در رشته تفنگ بادی اسماعیل عباسی، سعید حق شناس و محمد کشاورز در هفته چهارم مسابقات تیراندازی لیگ برتر بسیج کشور شرکت کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول