اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در افتتاحیه مسابقات تیراندازی بانوان جانباز در مازندان مطرح شد؛

حضور قهرمانان مسابقات تیراندازی ساری در پارالمپیک

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: رقابت بانوان ورزشکار جانباز در ساری به نوعی انتخابی پارالمپیک است و زمینه حضور ورزشکاران در مسابقات پاراالمیک از ساری مشخص می‌شود.

حضور قهرمانان مسابقات تیراندازی ساری در پارالمپیک
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حمید علی صمیمی در مراسم افتتاح نهمین دوره مسابقات بانوان جانباز سراسر کشور در رشته تیراندازی با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: توجه به ورزش موجب نشاط و شادمانی در انسان می‌شود و در ورزش باید پاکدامنی و ایمان را تقویت کنیم تا به توفیق الهی برسیم.
وی با اعلام اینکه در نهمین دوره رقابت‌های بانوان جانباز سراسر کشور از 23 استان در این رقابت‌ها حضور یافتند، تصریح کرد: 239 ورزشکار که 100 نفر در رشته تیراندازی و 70 نفر در رشته دارت هستند پا به عرصه این رقابت‌ها گذاشتند.
وی تعداد مربیان حاضر در این رقابت‌ها را 52 نفر اعلام کرد و یادآور شد: این مسابقات به مدت سه روز ادامه دارد که همه شرکت‌کنندگان در این مسابقات از بین بانوان جانباز سراسر کشور هستند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اعلام حضور ورزشکاران ملی در این رقابت‌ها یادآور شد: کیفیت این رقابت‌ها با حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی و کشوری در سطح مناسبی قرار دارد.
 
*استارت حضور تیراندازان جانباز بانو برای پارالمپیک در ساری زده می‌شود
وی در ادامه خاطرنشان کرد: رقابت بانوان ورزشکار جانباز در ساری به نوعی انتخابی پارالمپیک است و زمینه حضور ورزشکاران در مسابقات پاراالمیک از ساری مشخص می‌شود.
این مسئول در مورد فعالیت‌های در حال انجام در مورد ورزش بانوان و معلولان در استان مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمینه فعالیت هفت رشته ورزشی در استان مازندران وجود دارد به طوری که بانوان جانباز مازندران در مسابقه‌ای که چند ماه قبل در خراسان  برگزار شد، موفق به کسب 12 مدال شدند.
صمیمی تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته جانباز مازندرانی را حدود 6 هزار و200 نفر اعلام کرد و یادآور شد: نیمی از ورزشکاران سازمان‌یافته مازندران را بانوان تشکیل می‌دهند.
وی درباره میزان امکانات برای فعالیت ورزشکاران جانباز در مازندران یادآور شد: با موافقتی که با سازمان تربیت بدنی و بهزیستی انجام شد از امکانات این سازمان‌ها به صورت تلفیقی استفاده می‌کنیم با توجه به در اختیار داشتن امکانات مناسب ولی برای تقویت فعالیت‌های ورزشی در مازندران نیاز به امکانات بیشتر داریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از احداث سالن شنا با مشارکت سازمان بهزیستی در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه برای اجرای طرح تهیه شد و دو سوله‌ دیگر نیز در دست احداث داریم که 80 درصد عملیات اجرایی آن به اتمام رسید.
وی نبود اسپانسر را دلیل عدم حضور مازندران در لیگ برتر والیبال اعلام کرد و یادآور شد: به لحاظ داشتن استعداد مازندران از قطب‌های اصلی ورزش در بخش جانبازان و معلولان است.
صمیمی در پایان از تشکیل تیم فوتبال قطع نخاع  مازندران خبر داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول