اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس فدراسیون تیراندازی:

تیراندازی رشته ورزشی مکتبی است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: توسعه و تقویت رشته تیراندازی به عنوان یکی از رشته‌های مکتبی در اسلام مورد توجه و اهمیت دولت و مسئولان است.

تیراندازی رشته ورزشی مکتبی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمهدی هاشمی ‌در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: در دین اسلام و نبی مکرم اسلام بر اهمیت این رشته ورزشی به عنوان رشته پرتحرک و دارای ارزش و جایگاه انسانی تاکید شده و در کنار رشته‌هایی همچون اسب‌سواری و شنا یاد دادن آن به فرزندان مورد تاکید است.
وی به نشاط و تحرک اساسی در این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: با تقویت فدراسیون تیراندازی در سال‌های اخیر یک رشد بالنده را در تمام حوزه‌ها به ویژه در این رشته پرتحرک شاهد هستیم و امیدواریم با عنایت وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسئولان این رشته ورزشی جایگاه مذهبی و ملی خود را پیدا کند.
هاشمی در ادامه سخنان خود به توانمندی ورزشکاران رشته ورزشی تیراندازی اشاره کرد و ادامه داد: ما با توسعه این رشته ورزشی در گروه‌های سنی مختلف و جنسیت مردان و زنان می‌توانیم به معنای حقیقی آن را ترویج و تبلیغ کنیم.
این مسئول یکی از پایگاه‌های توسعه این رشته را اردبیل بیان کرد و گفت: ما تلاش می‌کنیم در این استان با شناسایی استعدادها سایت تیراندازی را راه‌اندازی کنیم تا از این پایگاه ارزشمند جوانان، نوجوانان و دیگر گروه‌های سنی، جسمی و جنسی استفاده کنند.
رئیس فدراسیون تیراندازی در ادامه سخنان خود به وعده‌های داده شده برای در اختیار گذاشتن تجهیزات و امکانات مناسب به هیئت‌های ورزشی استان‌ها تصریح کرد: فدراسیون تیراندازی افتخار می‌کند که نیروها و ورزشکاران قدر و توانمندی برای حضور در میادین جهانی و بین‌المللی دارد.
به گزارش فارس، در این دیدار استاندار اردبیل نیز به اهمیت مکتبی این رشته به ویژه سفارش پیامبر (ص) برای یاد دادن رشته تیراندازی به فرزندان خاطر‌نشان کرد: تکلیف دینی و معنوی ما ایجاب می‌کند که در تقویت و گسترش علاقه‌مندی به این رشته کوشش درخور داشته باشیم.
سیدحسین صابری اضافه کرد: رشته ورزشی تیراندازی در استان اردبیل با توجه به فضاهای طبیعی مناسب و آب و هوای متفاوت از علاقه‌مندان بسیاری برخوردار است به طوری که با حمایت فدراسیون و تربیت بدنی می‌توان به گسترش آن کمک روزافزونی کرد.
به گزارش فارس،‌ در این جلسه سیدمهدی هاشمی که رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نیز است در سخنانی جداگانه به نقش و رسالت نظام مهندسی در گسترش فعالیت‌های عمرانی و جایگاه بی‌بدیل مهندسان این سازمان تاکید کرد.
هاشمی گفت:‌ ما در سال جهاد اقتصادی همسو با سیاست دولت به ویژه در حوزه مسکن مهندسان خود را در قالب پروژه‌های عمرانی به‌کارگیری کردیم تا با نظارت مستمر و دقیق بتوانند سلامت اجرای پروژه‌ها را مورد توجه قرار دهند.
وی افزود: ارتقای کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین نظارت بر این امر جز الزامات و واجبات است که با تشکیل تیم‌های نظارتی این کار در حال شکل‌گیری است.
هاشمی همچنین از اختصاص 5 هکتار زمین به مجموعه فرهنگی، ورزشی و نظام مهندسی اردبیل از سوی مسئولان استان اردبیل برای توسعه و تقویت تیم‌های نظارتی قدردانی کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول