اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

بیان رهبری فصل الخطاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: امروز بیان موضوعات از ناحیه رهبری فصل الخطاب است.

بیان رهبری فصل الخطاب است
 به گزارش خبرگزاری فارس از نکا،حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی که به همت اداره تبلیغات اسلامی و سپاه شهرستان نکا در مسجد صاحب الزمان (عج) نکا برگزار شد، اظهار داشت: عزاداری ما باید در شأن و منزلت اهل بیت(ع) باشد و نباید ورود برخی ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها از ارزش محرم بکاهد.
وی ابراز داشت: هماهنگی در حفاظت از اصول عزاداری سنتی، جلوگیری از تحریف حقایق حماسه عاشورا از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد تا مسائل محرم و عاشورا بدون تحریف در اختیار جامعه قرار گیرد.
امام جمعه نکا با اعلام اینکه این شهرستان از ظرفیت بالایی در زمینه برگزاری مراسم‌های دینی، مذهبی و فرهنگی برخوردار است، یادآور شد: باید در برنامه‌های عزاداری محرم از بروز ناهنجاری‌های مختلف فرهنگی و مناسبتی جلوگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: توجه به روح محرم، با نشاط و سرزنده بودن عزاداری‌ها، برگزاری مراسم‌ها بدون حاشیه برای ما مهم و حتی انعکاس آن در جهان مهمتر است.
حجت الاسلام  محمدی لائینی بیان کرد: باید با نهادینه کردن فرهنگ درست عزاداری در محرم، از خرافات و کارهایی که موجب وهن عزاداری می‌شود پرهیز کنیم.
امام جمعه نکا ادامه داد: ما باید در اجرا و عمل به بعضی از مباحث اعتقادی، احکام دینی و حتی عزاداری‌ها گوش به فرمان ولایت فقیه و فرامین او باشیم چرا که امروز بیان بعضی موضوعات از ناحیه رهبری به دلیل شناخت و اِشراف داشتن ایشان بر مسائل و موضوعات جهان اسلام و حتی دنیا است، که بسیار حائز اهمیت است.
انتهای پیام/ح30 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول