اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تحلیف هیئت منصفه مطبوعات بوشهر؛

احکام هیئت منصفه مطبوعات بوشهر ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: در مراسم تحلیف هیئت منصفه مطبوعات بوشهر در اداره کل دادگستری، احکام هیئت منصفه ابلاغ شد.

احکام هیئت منصفه مطبوعات بوشهر ابلاغ شد
 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس کل دادگستری استان بوشهر پیش از ظهر امروز در این آیین اظهار کرد: در اجرای ماده 36 و 38 قانون مطبوعات 14 نفر اعضای هیئت منصفه به مدت دو سال انتخاب می‌شوند که باید در کنار قضات و در موارد مشخص شده، اظهارنظر کنند.
حیدر بحرانی عنوان کرد: این اعضا از سویی حافظ منافع جامعه و افراد و از سوی دیگر حامی مطبوعات هستند که باید برای احقاق حق با دیدی منصفانه و آزادانه به بیان نظرات خود بپردازند.
وی بیان کرد: در این دوران که استکبار تلاش می‌کنند فرهنگ غرب را در جامعه ترویج کنند، نیاز است اعضای هیئت منصفه مطبوعات با نگاه ویژه در کنار قضات قرار گیرند و فعالانه اظهارنظر کنند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه اظهارنظرها بسیار مهم است و باید همه حریم‌ها حفظ شود، افزود: افرادی هستند که بدون در نظر گرفتن نظام، ولایت، دین و مردم سخنانی می‌نویسند، انتظار مردم از هیئت منصفه مطبوعات به عنوان نماینده مردم این است که با این موارد برخورد قاطع شود.
بحرانی گفت: اعضای هیئت منصفه می‌توانند با یک اظهارنظر و رای آرامش فضای جامعه را مخدوش کنند یا آرامش را به جامعه بازگردانند که این وظیفه خطیر نیازمند هوشیاری و اندوخته کامل در تمام زمینه‌ها است.
در این آیین حجت الاسلام سید‌نورالله موسوی‌نیا، علی پورداود، غلامرضا ریشهری، منوچهر قیصی‌زاده، احمد زارعی، صفدریوسفی، هاجر توکلی، حسین امجدی، مصطفی گراشی، عبدالله یونسی، سید‌محمد هاشمی‌فرد، محمد‌حسین زارع، سید‌یونس محمدی و بهرام فرهمند صابر به عنوان اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات استان بوشهر برای مدت دو سال سوگند یاد کردند که آزادانه و عالمانه در پرونده‌های مربوط به تخلفات مطبوعاتی طبق قانون اظهار‌نظر کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول